Tinklalapio logotipas
Grįžti

Vadovavimas mokyklai: klasikinės vadybos ir naujų teorijų sankirtos
event 2016-02-23 domain Lyderių laikas label_outline Aktualijos

Vadovavimas mokyklai: klasikinės vadybos ir naujų teorijų sankirtos
Nuolat besikeičiančioje aplinkoje kiekvienai švietimo įstaigai būtinas tiek veiklos kryptingumas, tiek greita reakcijas į nuolat besikeičiančios aplinkos iššūkius. Tik mokyklos vadovas, gerai išmanantis tradicines vadybos priemones ir žinantis naująsias vadybines praktikas, gali sėkmingai rasti vadovavimo mokyklai sprendimus, kurie užtikrintų rezultatyvią veiklą ir bendruomenės sutelktą judėjimą Geros mokyklos vizijos link.

Programos tikslas – ugdant programos dalyvių vadybines, komunikacines ir mokymosi kompetencijas, suteikti teorinių žinių ir formuoti praktinius gebėjimus taikyti tradicines vadovavimo priemones šiuolaikinių vadybinių teorijų kontekste.

Programos turinys grindžiamas vadybos klasikų ir šiuolaikinių mokslininkų darbais ir įžvalgomis, reikšmingomis siekiant efektyvaus vadovavimo mokyklai, siekiančiai sėkmingai įgyvendinti naujausius strateginius švietimo dokumentus.

Plėtojamos kompetencijos: Programa stiprina bendrąsias vadybines kompetencijas, įgalinančias mokyklos vadovą efektyviau savo žinias ir idėjas derinti su kitų bendruomenės narių; sėkmingiau burti komandas ir darbo grupes mokyklos pokyčių inicijavimui ir įgyvendinimui; įtraukti mokyklos bendruomenės narius į mokyklos, kaip besimokančios organizacijos, kūrimą.

Turinys:

  • Seminaro uždavinių ir programos pristatymas, dalyvių patirties ir iššūkių identifikavimas
  • Ateities iššūkiai: nauji ir tradiciniai vadybinio darbo metodai, judant Geros mokyklos link
  • Tradicinė ir šiuolaikinė organizacijos apibrėžtis: bendrojo ugdymo mokyklos kontekstas
  • Tradiciniai vadovavimo organizacijai pagrindai: ugdymo proceso valdymas
  • Šiuolaikinio vadovavimo nuostatos: lyderystė ir besimokančios organizacijos kūrimas
  • Sisteminis požiūris į organizacijas: rezultatyvumo poreikis.
  • Seminaro užbaigimas: individualaus ir bendro mokymosi refleksija, galimų vadybinės veiklos pokyčių projekcijos.

Nauda:

susipažinsite su klasikiniais vadovavimo būdais ir priemonėmis veiksmingo ugdymo proceso administravimo kontekste;

mokysitės praktiškai derinti tradicinius vadovavimo būdus ir priemones su naujais vadybiniais požiūriais į organizaciją, siekiant mokyklos pokyčių Geros mokyklos link.

Darbo metodai:

Įtraukianti paskaita, darbas porose ir grupėse, sutelkta diskusija, individualios konsultacijos.

Lektorė: Dr. Jūratė Valuckienė daugiau kaip dešimt metų dėsto aukštojoje mokykloje Bendruosius vadybos pagrindus, Visuotinės kokybės vadybos ir Žinių vadybos studijų dalykus bakalauro ir magistrantūros studijose. Kartu lektorė puikiai išmano bendrojo ugdymo mokyklos kaitą lemiančius iššūkius ir reglamentuojančius dokumentus. Ji yra atnaujintos Bendrojo ugdymo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo rodiklių sistemos ir metodinių rekomendacijų (2015) kūrėja; projekto „Lyderių laikas“ ilgalaikio švietimo lyderystės raiškos kaitos Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose trečiojo etapo (2015) – tyrėjų grupių narė ir vadovė; ŠMPF tyrimo ERASMUS+ programos KA1 veiksmo poveikis ir rezultatų tvarumas Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose (2016) tyrimo vadovė.

Seminaras skirtas mokyklų vadovams, ikimokyklinio ugdymo įstaigų vadovams.

Data ir vieta

2016 m. kovo 15 d. 12.00–16.40 val., Mokyklų tobulinimo centras, Vilniaus g. 39, Vilnius, LT-01119 Lietuva

Registracija ir kaina 

Patvirtinti dalyvavimą renginyje galima tik prisijungus prie svetainės. (Prisijungimo lentelė yra viršuje, dešinėje svetainės pusėje) Neturintys prisijungimo prie MTC svetainės registruojasi ČIA.

Seminaro kaina dalyviui - 45 € (apmokėjimas iš mokinio krepšelio lėšų grynaisiais arba pavedimu). Apmokėti galima po seminaro. 

Seminaro dalyviai gaus kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimus.