Tinklalapio logotipas
Grįžti

Ataskaita „Pastangos didinti mokinių susidomėjimą gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos ir matematikos studijomis bei karjera“
event 2016-03-01 domain Lyderių laikas label_outline Aktualijos

Ataskaita „Pastangos didinti mokinių susidomėjimą gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos ir matematikos studijomis bei karjera“
Šioje ataskaitoje „Efforts to Increase Students‘ Interest in Pursuing Science, Technology, Engineering and Mathematics Studies and Careers“, kuri paskelbta vykdant „Scientix“ iniciatyvą, apžvelgiamos nacionalinės gamtos ir tiksliųjų mokslų (toliau – STEM) švietimo strategijos, su STEM dalykų mokytojų įdarbinimu susijusios iniciatyvos, pirminis su STEM dalykais susijęs mokytojų rengimas bei jau dirbančių mokytojų rengimo iniciatyvos, taip pat STEM dalykų mokytojų profesinio tobulinimosi internetu galimybės.

Be to, šioje 2015 m. ataskaitos redakcijoje ypatingas dėmesys skiriamas mokytojų rengimo politikai ir iniciatyvoms.

Ataskaitoje pateikta informacija grindžiama atskirų valstybių duomenimis, gautais iš 30 šalių, tarp kurių devynios yra naujos dalyvės – Bulgarija, Kroatija, Kipras, Graikija, Vengrija, Latvija, Malta, Lenkija ir Jungtinė Karalystė, veikiančių „Scientix“ nacionalinių informacijos centrų atsakant į 2015 m. vasarą „European Schoolnet“ vykdytą nacionalinių priemonių ir iniciatyvų, skirtų didinti mokinių susidomėjimą STEM srities studijomis ir karjera, tyrimą.

Ataskaitą „Efforts to Increase Students‘ Interest in Pursuing Science, Technology, Engineering and Mathematics Studiens and Careers“ anglų kalba galite skaityti čia.