Tinklalapio logotipas
Grįžti

alfa.lt: Reakcija į pedagogų ir Vyriausybės ginčą: ar vaikai per 25 metus nenusipelnė teisės į kokybišką mokslą?
event 2016-03-03 domain Švietimo informacinių technologijų centras label_outline Spaudos apžvalga

alfa.lt: Reakcija į pedagogų ir Vyriausybės ginčą: ar vaikai per 25 metus nenusipelnė teisės į kokybišką mokslą?
Vyriausybė pedagogų atlyginimams didinti nuo šių metų rugsėjo skirs 2 milijonus eurų, tačiau finansavimo šaltinis kol kas nėra atskleidžiamas.
 
„Vyriausybė šiandien ryte pasakė, kad 2 mln. bus surasti, ir jie yra surasti“, – trečiadienio popietę pranešė švietimo ir mokslo ministrė Audronė Pitrėnienė.
 
Savo ruožtu Lietuvos tėvų forumas išplatino viešą laišką, kuriame rašo, kad visą dėmesį šiuo metu tiek Vyriausybės atstovai, tiek pedagogai, skiriantys ginčams ir skaičiavimams, kiek trūksta lėšų, pamiršta svarbiausią dalyką. t. y. mokinių švietimas ir mokymas.
 
Tėvai klausia, o kodėl jau kelias savaites dėl nesutarimų turi kentėti mokiniai?
 
„Lietuvos valdžia ir toliau tik deklaruoja švietimo prioritetą, palikdama švietimo įstaigas, vaikus ir mokytojus likimo valiai, o politikai bando problemas permesti vieni kitiems. Norime priminti, kad jos prasidėjo ne dabar ir ne prieš pusmetį, jos tęsiasi jau 25 metus, ir tai, ką šiandien turime, yra seniai brendusi problema.
 
Visą Nepriklausomybės laikotarpį sulig kiekvienais rinkimais švietime eksperimentuojama, visais lygmenimis neatsakingai švaistomos valstybės lėšos, o rezultatas – nuskurdinta švietimo ir mokslo sistema, mokinių pasiekimai stulbinamai žemi, bendra švietimo kokybė katastrofiškai nukritusi. Keliame klausimą, ar mūsų vaikai, Lietuvos ateitis, per 25 metus nenusipelnė teisės į kokybišką mokslą?“ – teigiama atvirame valdžios atstovams skirtame laiške.
 
Dėl susidariusios situacijos tėvai su visa švietimo bendruomene reikalauja Vyriausybę ir kitas atsakingas valdžios institucijas prisiimti atsakomybę ir užtikrinti vaikų teisę į mokslą, skubiai tenkinti pedagogų reikalavimus bei pradėti kompleksiškai spręsti įsisenėjusias švietimo problemas.