Tinklalapio logotipas
Grįžti

Lyderystės ir mokslinių tyrimų vaidmens švietime klausimai EERA/ECER 2016 tarptautinėje konferencijoje
event 2016-08-04 domain Lyderių laikas

Lyderystės ir mokslinių tyrimų vaidmens švietime klausimai EERA/ECER 2016 tarptautinėje konferencijoje

Europos edukacinių tyrimų asociacija (angl. European Educational Research Association (EERA)) kiekvienais metais organizuoja tarptautinę konferenciją „ECER“, kurios metu patirties įgiję ir jauni mokslininkai diskutuoja apie švietimo ir mokymo(si) naujoves, dalinasi savo patirtimi bei atliktų tyrimų rezultatais ir įžvalgomis. 2016 m. rugpjūčio 22–26 d. Dubline (Airija) vyks EERA/ECER tarptautinė konferencija.

Konferencijos tema – „Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers“ („Lyderystė švietime: svarus švietimo mokslinių tyrimų indėlis ir svarbūs mokslininkų tiriamieji darbai“).

Moksliniai švietimo srities tyrimai, grindžiami kūrybingumo ir vaizduotės galiomis, jungdami praeities ir dabarties, mokslinių tyrimų, politikos ir praktikos elementus į visumą, atlieka svarbiausią vaidmenį švietimo ateities kūrimo procese. Visuomenėje pasireiškiantys konkurenciniai interesai kelia susirūpinimą tiek tyrėjams, tiek ir praktikams, kuris pasireiškia bendru domėjimusi ir gilinimusi į tai, ką reiškia lyderystė švietime, kokias šiomis aplinkybėmis mes, individai ir bendruomenės, puoselėjame vertybes.

Švietime dirbantys tyrėjai, kurie yra atsakingi šios srities specialistas, turi priimti savarankiškus spendimus ir imtis veiksmų visos visuomenės, o taip pat konkrečiai švietimo darbuotojų labui. Politikos plotmėje jiems taip pat būtina vis daugiau žinoti, kokie svertai gali turėti norimą poveikį, „kas šiomis aplinkybėmis yra veiksminga“. Švietimo moksliniuose tyrimuose mokslininkai vis dažniau susiduria su trumpalaikėmis ir į veiklos rezultatus orientuotomis atsakomybės formomis, taip pat privatizacijos ir komercializacijos tendencijomis. Minėtų krypčių atstovai varžosi su siekiu įtvirtinti švietimo moksliniuose tyrimuose įrodymais grįstą tikslumą, šio darbo siekių orientaciją į įsipareigojimus visuomenei. Todėl ir kyla klausimai, kas ir kokiomis priemonėmis galėtų ir turėtų vesti į priekį švietimo mokslinius tyrimus, kurie galėtų tapti indėliu gerinant visiems prieinamo švietimo kokybę visais lygmenimis.

Mokslininkai savo darbe kiekvienas atskirai ir visi drauge yra atsakingi už tinkamą lyderystės iššūkių įveikimą.

Konferencijoje skaitomuose pranešimuose apie vykdomą mokslinę tiriamąją veiklą dalyviai nagrinės ir diskutuos koncepciniu, teoriniu ir praktiniu požiūriais, kaip jų mokslo darbuose atsispindi nūdienos švietimo mokslinio darbo padėtis. Mokslininkams teks surasti naujas kompaso kryptis, rodančias, kur slypi galimybių stiprinti švietimo įtaką ir švietimo lyderystės kūrimo potencialą šaltiniai.

Pagrindinius pranešimus konferencijoje skaitys: Andy Hargreaves, Jorunn Møller, Emer Smyth, Paul Standish.

Bus galimybė stebėti tiesioginę konferencijos transliaciją internetu šiuo adresu: http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/search-programmes/.

Taip pat galima atsisųsti mobiliąją programėlę.

Data ir vieta

2016 m. rugpjūčio 22–26 d., University College Dublin, Belfield, Dublinas 4, Airija.

Organizatoriius

EERA

Konferencijos programa

Programa pateikiama internetinio portalo tinklalapyje http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/search-programmes/ . Taip pat galima atsisiųsti jos mobiliąją programėlę iš ČIA.

Konferencijos tvarkaraštis

Tvarkaraštį galite rasti ČIA.

Daugiau informacijos galite rasti čia.