Tinklalapio logotipas
Grįžti

Ar lyderiu gali būti kiekvienas?
event 2016-09-23 domain Lyderių laikas

Ar lyderiu gali būti kiekvienas?
<div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label" style="display:none">Puslapio turinys</div> <div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content__ControlWrapper_RichHtmlField" class="ms-rtestate-field" style="display:inline" aria-labelledby="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label"> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1"><a title="Organizacijos tobulėjimo užtikrinimas savarankiško įsipareigojimo pagrindu. Švietimo lyderystė siejama su nuolatiniu mokymusi, tobulėjimu, energijos panaudojimu kompetencijos sklaidai, kai į bendrą darbą įtraukiamos visų tipų mokyklos ir visi švietimo sistemos lygmenys, kuriami bendradarbiavimo tinklai, skatinamas asmens ir sistemos tobulinimas, nuolatinių pokyčių nuostatų ugdymas. " href="http://www.lyderiulaikas.smm.lt/biblioteka/vaizdo-mediaga/vaizdo-siuetai/3991-ar-lyderiu-gali-bti-kiekvienas#">Lyderystė</a> – tai galėti, norėti, daryti, rūpintis, atsakomybė, bendradarbiavimas, pasitikėjimas, matymas vienas kito, pokyčiai, vertybės. Kuris iš šių žodžių, ar visi drauge geriausiai nusako šios sąvokos esmę? </p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1">2016 m. rugsėjo 22 d. „Žinių radijo“ laidoje „Lyderio dilema“ Alisa Miniotaitė linksmai ir dinamiškai su „Grand partners“ organizacijų konsultantu dr. Arvydu Būta ir Mokyklų tobulinimo centro, projekto „Lyderių laikas 2“ partnerio ir būsimo „Lyderių laiko 3“ partnerio, direktore, švietimo eksperte Egle Pranckūniene diskutavo, koks yra Lietuvos švietimo politikos požiūris į lyderystę, ar reikia ir nuo kada ugdyti lyderius, apie pradedančių lyderių klaidas, ir, žinoma, – ar lyderiu gali būti kiekvienas ir kas gi bus, jei lyderiu taps kiekvienas.</p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1">Kviečiame žiūrėti diskusijos <a href="http://www.ziniuradijas.lt/laidos/lyderio-dilema/ar-lyderiu-gali-buti-kiekvienas?video=1">vaizdo įrašą</a>.</p> </div>