Tinklalapio logotipas
Grįžti

Prasideda projekto „Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas (II etapas)“ mokymai mokymų vadovams
event 2016-10-21 domain Ugdymo plėtotės centras label_outline Projektai ir konkursai

Prasideda projekto „Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas (II etapas)“ mokymai mokymų vadovams

 

Ugdymo plėtotės centras, įgyvendindamas projektą „Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas (II etapas)“, spalio 25–28 d. organizuoja mokymus mokymų vadovams, kuriuos ves MIR ugdymo mokyklose ekspertas iš Švedijos Goranas Andersonas (Göran Andersson).

Goranas Andersonas, buvęs mokytojas, nuo 1994 m. dirba pedagoginiu konsultantu Švedijos spaudai, yra parengęs keletą pilietiškumo ugdymo ir geografijos vadovėlių Švedijos mokykloms, taip pat yra mokytojams skirto portalo www.mediekompass.se, kurio paskirtis – padėti į mokyklų veiklas integruoti MIR aktualijas, bendraautoris.

Šių mokymų dalyviai – vadovų grupė – jau lapkričio–gruodžio mėn. skirtinguose Lietuvos regionuose ves 10 mokymų mokytojams ir mokyklų bibliotekininkams, padės jiems rengti MIR integravimo pamokų planus, remiantis MIR skirtu pedagogų kvalifikacijos tobulinimo programos moduliu. Mokymų datos ir nuorodos registracijai bus paskelbtos pirmomis lapkričio dienomis.

Projekto „Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas (II etapas)“ tikslas – užtikrinti ilgalaikę ir tvarią medijų ir informacinio raštingumo ugdymo Lietuvos mokyklose sklaidą, remiantis geraisiais Šiaurės šalių pavyzdžiais. Šis projektas įgyvendinamas, remiantis Ugdymo plėtotės centro įgyvendinto projekto „Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas“ rezultatais.

Vykdyto projekto rezultatai ir parengta medžiaga pateikiami „Ugdymo sodo“ MIR skiltyje: duomenys.ugdome.lt/mir.

Projektus inicijavo Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje, remia Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija. 

Rasa Jančiauskaitė
Ugdymo plėtotės centro
Mokyklų veiklos tobulinimo skyriaus specialistė