Tinklalapio logotipas
Grįžti

Ministrė A. Pitrėnienė: prioritetas – individuali kiekvieno mokinio pažanga
event 2016-11-17 domain Švietimo ir mokslo ministerija

Ministrė A. Pitrėnienė: prioritetas – individuali kiekvieno mokinio pažanga
<div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label" style="display:none">Puslapio turinys</div> <div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content__ControlWrapper_RichHtmlField" class="ms-rtestate-field" style="display:inline" aria-labelledby="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label"> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1">Lietuvos iniciatyvių mokyklų klubo (LIMK) konferencijoje „Mokinio pažangos matavimas mokykloje“ ketvirtadienį dalyvavusi švietimo ir mokslo ministrė Audronė Pitrėnienė pažymėjo, kad individuali kiekvieno mokinio pažanga – vienas iš šių mokslo metų prioritetų, kuriam didžiulį dėmesį turi skirti visos šalies mokyklos.</p> <span class="ms-rteFontFace-1"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1"> „Vieno recepto, kaip padėti mokiniams pagerinti jų pasiekimus, nėra – visos mokyklos labai individualios. Todėl reikia apie tai kalbėtis, dalytis patirtimi, ieškoti savų, mokyklos bendruomenei tinkamų priemonių. Kiekvienas mokinys gali padaryti individualią pažangą“, - akcentavo ministrė.</p> <span class="ms-rteFontFace-1"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1"> </p> <span class="ms-rteFontFace-1"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1"> Dvi dienas truksiančios kasmetinės LIMK konferencijos metu klubo nariai, mokyklų atstovai lankysis Vilniaus bendrojo ugdymo įstaigose, susipažins su jų pasiekimais užsienio kalbų integracijos į dalykus, pagalbos mokiniui, refleksijos organizavimo pamokoje bei kitose srityse. Prof. A. Bumblauskas konferencijos dalyviams skaitys pranešimą apie tai, kokias žinias mokiniui turi suteikti istorijos pamokos, dr. V. Sičiūnienė supažindins su standartizuotų testų rezultatų panaudojimu planuojant ir stebint mokinių pažangą, o Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros direktoriaus pavaduotoja Monika Bilotienė pristatys, kaip matuojama mokinio pažanga – (įsi)vertinimo duomenys.</p> <span class="ms-rteFontFace-1"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1"> </p> <span class="ms-rteFontFace-1"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1"> Pernai rudenį 20-metį <span id="ms-rterangecursor-start" style="display:none"></span><span id="ms-rterangecursor-end" style="display:none"></span>minėjęs LIMK vienija keliasdešimt mokyklų, mokytojų, vadovų. Klubo tikslas – siūlyti naujas švietimo idėjas, diegti naujoves, inicijuoti pažangius projektus, remti mokyklas, kurios juos įgyvendina, dalytis patirtimi. Klubo nariams organizuojami kūrybiniai seminarai, skiriamos lėšos ir tarpininkaujama finansuojant klubo narių projektus. Asociacija taip pat bendradarbiauja su analogiškomis pasaulio šalių organizacijomis. </p> <span class="ms-rteFontFace-1"> </span><p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1"> </p> <span class="ms-rteFontFace-1"> </span> </div>