Tinklalapio logotipas
Grįžti

Jaunus mokytojus labiausiai domino, kaip suvaldyti patyčias, motyvuoti mokinius, dirbti su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais
event 2017-01-03 domain Švietimo ir mokslo ministerija

Jaunus mokytojus labiausiai domino, kaip suvaldyti patyčias, motyvuoti mokinius, dirbti su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais
<div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label" style="display:none">Puslapio turinys</div> <div id="ctl00_PlaceHolderMain_Content__ControlWrapper_RichHtmlField" class="ms-rtestate-field" style="display:inline" aria-labelledby="ctl00_PlaceHolderMain_Content_label"> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1"><span id="ms-rterangepaste-start"></span>Sausio 3 dieną Švietimo ir mokslo ministerija surengė antrąjį per šiuos mokslo metus susitikimą su jaunais, neseniai mokyklose pradėjusiais dirbti mokytojais. </p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1">Šįkart į susitikimą atvyko mokytojos iš Kauno, Marijampolės ir Vilniaus mokyklų, jas labiausiai domino šios temos: kaip suvaldyti patyčias, kaip ugdyti specialiųjų ugdymosi poreikių vaikus, skatinti mokinių motyvaciją mokytis, kaip vertinti mokinius.</p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1">Šiomis pageidautomis temomis mokytojos dirbo darbo grupėse, patyčių situacijas nagrinėjo, apie motyvacijos skatinimą kalbėjo lektorės – programos „Kurk Lietuvai“ projektų vadovės Eivina Žižiūnaitė ir Justina Lizikevičiūtė.</p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1">Kaip pabrėžė susitikimo dalyvės, didžiausia motyvacija, skatinanti jas dirbti su vaikais, – tai grįžtamasis ryšys, geri žodžiai, gaunami iš tėvų, mokinių ir mokyklos administracijos.</p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1">„Esu laiminga, dirbdama mokytoja. Nors kai mokiausi mokykloje, gal ne visiems taip atrodė, bet visąlaik norėjau būti mokytoja, ir mano noras išsipildė, – prisipažino Raminta Ciūnytė, Marijampolės „Žiburėlio“ mokyklos-daugiafunkcio centro socialinių įgūdžių ugdymo klasės mokytoja, kurią dėl panašaus amžiaus su mokiniais kartais irgi palaiko mokine. – Mokytojui reikia nors vieną dieną „pabėgti“ nuo tvarkaraščio, dokumentų, standarto. Bet pats mokytojas privalo dirbti su savimi. Nemotyvuotas mokytojas niekada nesugebės paskatinti mokinių“.</p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1">Tai antras susitikimas su mokytojais, dirbti pradėjusiais 2016-ųjų rugsėjį. Pirmą kartą mokytojai kviesti susitikti ir diskutuoti su Švietimo ir mokslo ministerijos, Ugdymo plėtotės centro ir kitų įstaigų specialistais 2016 m. lapkritį, per LITEXPO vykusią švietimo inovacijų parodą „Mokykla 2016“. </p> <p class="ms-rteElement-P ms-rteFontFace-1">2016-ųjų rugsėjį mokyklose, baigę studijas, pradėjo dirbti daugiau nei 90 jaunų mokytojų. Daugiausia jų įsidarbino Vilniuje ir Klaipėdoje, taip pat Kaune, Varėnos, Kretingos, Mažeikių, Šalčininkų, Šiaulių, Telšių, Rokiškio, Alytaus, Jurbarko, Marijampolės, Ignalinos, Raseinių rajonuose ir Neringoje. Daugiausia absolventų įsidarbino priešmokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogais, taip pat kūno kultūros, geografijos, tikybos, ekonomikos, lietuvių kalbos, lenkų kalbos, technologijų, muzikos, šokio ir kitų dalykų mokytojais, specialiaisiais pedagogais.  </p> </div>