Tinklalapio logotipas
Grįžti

Naujų ugdymo formų ieškantiems pedagogams rengiamos „Edukacinės ir kūrybos erdvės“
event 2018-10-17 domain Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Naujų ugdymo formų ieškantiems pedagogams rengiamos „Edukacinės ir kūrybos erdvės“

Spalio 29–30 dienomis Lietuvos vaikų ir jaunimo centre rengiamos „Edukacinės ir kūrybos erdvės“. Tai 12 akad. val. praktinių seminarų ciklas, skirtas naujų, inovatyvių ugdymo metodų ar formų ieškantiems pedagogams.

Vaikų kasdienybė skiriasi nuo suaugusiesiems įprastos – kartais jie gyvena tarsi chaose, kuriame viskas vyksta kiek per greitai; kartais atrodo, kad jie abejingi ir nesidomi niekuo. Kaip patraukti kiekvieno vaiko dėmesį, uždegti jų smalsumą, įkvėpti jiems norą kurti bei siekti žinių?

Spalio pabaigoje rengiamų „Edukacinių ir kūrybos erdvių“ renginiuose bus gilinamasi į kūrybiškumo, socialinių ir emocinių įgūdžių ugdymo naujoves, vertinimo ir įsivertinimo galimybes, inovatyvius, aktyviuosius, motyvuojančius ugdymo metodus bei jų taikymą

Pirmoji „Erdvių“ diena – spalio 29 d. (pirmadienis) – skirta kūrybiškumo ugdymo temoms.

Apie nenuobodų mokymąsi: kūrybinio mąstymo metodus ir refleksijos būdus pasakos Laima Dekienė, Kaišiadorių r. Žaslių pagrindinės mokyklos pradinio ugdymo mokytoja metodininkė. Lektorė apžvelgs, kaip kūrybinio mąstymo metodai padeda ugdyti(s) socialines-emocines kompetencijas; gilinsis, kaip galimybė rinktis skatina vaikų atsakingumą ir motyvaciją.

Laisvo žaidimo galimybes pradinių klasių mokinių kūrybiškumui ugdyti pristatys Kamilė Borkovskienė, vaikų ir paauglių psichologė.  Lektorė atskleis laisvo žaidimo ypatumus, taip pat jų panaudojimą, skatinant smalsumą ir norą tyrinėti, ugdant bendravimo įgūdžius, pažįstant savo ir kito žmogaus emocijas – imituojant suaugusius, laikantis taisyklių, planuojant, rizikuojant.

Spalio 30 d. (antradienis) skirta Ugdymo modernizavimo klausimams

Apie interaktyvias pamokas, kuriamas kartu su vaikais, pasakos Alma Balnienė, Vilniaus „Šviesos“ pradinės mokyklos pradinio ugdymo pedagogė ekspertė. Seminaro dalyviai aptars, kaip kartu su vaikais be kompiuterio ar projektoriaus susikurti pratybų sąsiuvinius, kaip žaidžiant stalo žaidimus išmokti daugybos lentelę ar žodžio dalis.

Mokytojo vaidmenį vaiko kelyje bei motyvaciją mokytis nagrinės Renata Zakarienė, Vilniaus „Šviesos“ pradinės mokyklos pradinio ugdymo pedagogė metodininkė

Seminare bus aptarta, kaip individualizuoti užduotis pagal mokinių mokymosi stilius; ir ką reikėtų diferencijuoti galvojant apie skirtingų gebėjimų vaikus.

Edukacinės ir kūrybos erdvių dalyviams bus išduotos pažymos.

Edukacinių ir kūrybos erdvių informacija ir registracija – ČIA