Tinklalapio logotipas
Grįžti

Neformalusis ugdymas ir jo poveikis vaikui: kaip mėgstama veikla padeda nuraminti šėlstančias emocijas?
event 2018-09-19 domain 15min.lt

Neformalusis ugdymas ir jo poveikis vaikui: kaip mėgstama veikla padeda nuraminti šėlstančias emocijas?
Jau nuo šių mokslo metų pradžios visi Lietuvos pedagogai turės galimybę mokytis socialinių-emocinių kompetencijų. Baigę specialius mokymus jie gebės pastebėti nusiminusį, psichologinių, socialinių problemų kamuojamą vaiką ir jam padėti pokalbiais, patarimais, kitais metodais. Lietuvos vaikų ir jaunimo centro direktorius Valdas Jankauskas įsitikinęs, kad tai sėkmingai gali daryti ir būrelių vadovai, o užklasinė veikla suteikia vaikams pasitikėjimo savimi ir leidžia problemas išspręsti greičiau.

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/svietimas/neformalusis-ugdymas-ir-jo-poveikis-vaikui-kaip-megstama-veikla-padeda-nuraminti-selstancias-emocijas-233-1027376?c=233&copied
Jau nuo šių mokslo metų pradžios visi Lietuvos pedagogai turės galimybę mokytis socialinių-emocinių kompetencijų. Baigę specialius mokymus jie gebės pastebėti nusiminusį, psichologinių, socialinių problemų kamuojamą vaiką ir jam padėti pokalbiais, patarimais, kitais metodais. Lietuvos vaikų ir jaunimo centro direktorius Valdas Jankauskas įsitikinęs, kad tai sėkmingai gali daryti ir būrelių vadovai, o užklasinė veikla suteikia vaikams pasitikėjimo savimi ir leidžia problemas išspręsti greičiau.

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/svietimas/neformalusis-ugdymas-ir-jo-poveikis-vaikui-kaip-megstama-veikla-padeda-nuraminti-selstancias-emocijas-233-1027376?c=233&copied

Jau nuo šių mokslo metų pradžios visi Lietuvos pedagogai turės galimybę mokytis socialinių-emocinių kompetencijų. Baigę specialius mokymus jie gebės pastebėti nusiminusį, psichologinių, socialinių problemų kamuojamą vaiką ir jam padėti pokalbiais, patarimais, kitais metodais. Lietuvos vaikų ir jaunimo centro direktorius Valdas Jankauskas įsitikinęs, kad tai sėkmingai gali daryti ir būrelių vadovai, o užklasinė veikla suteikia vaikams pasitikėjimo savimi ir leidžia problemas išspręsti greičiau.

Būreliai ugdo socialines ir emocines kompetencijas

„Pykčio priepuoliai, neapykanta, patyčios – visa tai kyla iš užslopintų emocijų. Pedagogas turi sugebėti tai identifikuoti, nes jei paauglys ateis į mokyklą (ar būrelį) susipykęs su savo mergina – jam nerūpės jokia matematikos tikimybių teorija ar nauji šokio žingsneliai. Tam, kad tokiam jaunuoliui galėtume padėti, pačiam pedagogui reikia turėti tam tikrų žinių, gebėjimų“, – sakė V.Jankauskas.

LVJC direktoriaus teigimu, stebėdami vaiką galime jį nukreipti į tam tikrus būrelius, kad jis lavintų gyvenimui būtinus įgūdžius. Pavyzdžiui, bendravimo gebėjimams vystytis padėtų įvairi komandinė veikla, o pasitikėjimą savimi didintų plaukimas, kovos menai, veiklos, kuriose nuolat reikia nugalėti tam tikras kliūtis.

Daugiau skaitykite čia.