Tinklalapio logotipas
Grįžti

Paklausėme mokinių: ką jie mano apie „Renkuosi mokyti!“ mokytojus?
event 2018-04-25 domain Renkuosi mokyti

Paklausėme mokinių: ką jie mano apie „Renkuosi mokyti!“ mokytojus?

Daug kalbame apie mokyklą, mokytojus ir švietimo sistemą: ką reikėtų keisti, kuria kryptimi judėti. Tačiau diskusijose ne visada girdime mokinių balsą – o kaip jie jaučiasi mokykloje? Tad ėmėm ir paklausėm mokinių, ką jie galvoja apie savo „Renkuosi mokyti!“ mokytojus, ar jie pakeitė ir kaip jų mokymosi patirtis.

Mokinių atsakymai parodė, kad jiems labiausiai patinka programos mokytojų naudojami nauji mokymo metodai, technologijų įtraukimas į pamokas bei siekis užmegzti šiltą žmogišką ryšį su mokiniais.

Gera žinoti, kad gali ateiti ir pasikalbėti
Mokytoja visada ieško naujų, geresnių metodų mokyti, pamokos niekuomet nebūna nuobodžios. Šiltai bendrauja su mokiniais, niekuomet nėra baisu kreiptis pagalbos ar tiesiog prisėsti pasikalbėti.
Greta, gimnazistė iš Vilniaus

Išmanus mokytojas, skatinantis siekti daugiau
„Renkuosi mokyti!“ mokytojas yra daug „išmanesnis“. Mūsų mokytoja įnešė labai daug ryškių spalvų į kitokį mokymąsi. Truputėlį buvo sunkoka priprasti prie kiekvieną pamoką besiskiriančių mokymosi būdų, tačiau bent jau nėra nuobodu. Toks mokytojas skatina vis judėti į priekį, kažką daryti ir veikti, tai man labai patinka.

Mano mokykloje tokia jauna mokytoja yra vienintelė, su ja kartais daug paprasčiau susišnekėti.
Maja, gimnazistė iš Panevėžio r.

Jie mus geriau supranta
Mano „Renkuosi mokyti!“ mokytoja niekada stipriai nepabrėžė, jog yra iš šios programos, tačiau aiškiai matomas yra jaunatviškumas, sugebėjimas laviruoti tarp skirtingų asmenybių, prisitaikyti prie kintančių paauglių poreikių, interesų. Pateikiama medžiaga taip pat dažnai būna skirtingais metodais, daugiau taikoma bendravimo, grupinio darbo metodų. Nereikia visko nusirašinėti į sąsiuvinius, galima mokytis kompiuteriu, o tai yra daug patogiau ir aiškiau. Mokytoja įsitraukia į mokinių organizuojamas veiklas, kartu dalyvauja projektuose, skatina, kalbasi.
Monika, gimnazistė iš Šiaulių r.

Įdomios pamokos!
Mokytoja naudoja naujus mokymo metodus, su kuriais pamokos yra įdomesnės.
Monika, gimnazistė iš Kaišiadorių r.

Mokytojai, kurie mokosi patys
Jų pamokos yra šiuolaikiškesnės, jaučiasi, kad mokytojai ir toliau mokosi (tobulėja), jie labiau supranta mokinius, nes patys neseniai baigę mokyklą.
Paulius, gimnazistas iš Panevėžio r.