Tinklalapio logotipas
Grįžti

Perversmas mokymo sistemoje: ar gali mokslas būti kaip žaidimas?
event 2018-09-27 domain Delfi.lt

Perversmas mokymo sistemoje: ar gali mokslas būti kaip žaidimas?
Ar su savo mokinukais namuose mokotės (o gal tai buvo nesenoje praeityje) daugybos lentelę, kankinatės ir kankinate vaiką, primenate eilinį kartą, kiek bus 8*7 ir panašiai?
 
Kiek kartų svajojote, kad Jums, baigusiems mokyklą, jau nereiktų daryti TŲ, t. y. ne savo, o tik savo vaikų, namų darbų?
 
Nusibodo klausyti, kad vaikų pasiekimai matematikos srityje yra prasti ir jie negerėja? O ką padarėme, kad būtų geriau?
 
Pasirodo, kančios ir „kalimo“ laikai (tiek vaikams, tiek jų tėvams; aišku, nepamirškime ir mokytojų, jei jie norės įsitraukti į žaidimus mokykloje) bent iš dalies baigėsi ir Lietuvoje nušvito ryškesnė saulė...
 
Mano dukra Elzė yra normalių gebėjimų šešerių metų mergaitė, kuri jau moka daugybos lentelę. Ir išmoko ją ne tuo populiariu „kalimo“ būdu, o linksmu vaikišku būdu. Personažai, istorijos ir atsakymai „išlenda“ patys. O kai tai pateikiama žaidimo forma, „mokslas“ (jei jį šiuo atveju taip galima pavadinti) tampa tiesiogiai smalsiai įdomus. O jei dar ir motyvacinė sistema puikiai veikia, tai vaikas tiesiog dega noru žaisti ir kartoti...
 
Daugiau skaitykite čia.