Tinklalapio logotipas
Grįžti

Seminare aptartas šiuolaikinis ugdymo turinys pamokoje
event 2017-09-20 domain Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Seminare aptartas šiuolaikinis ugdymo turinys pamokoje

Rugsėjo 15 d. Nacionalinėje mokyklų vertinimo agentūroje vyko seminaras „Šiuolaikinis ugdymo turinys pamokoje“ veiklos išorinio vertinimo vadovaujantiesiems išorės vertintojams. Pranešimus skaitė Švietimo ir mokslo ministerijos darbuotojai.

Švietimo ir mokslo ministerijos Bendrojo ugdymo departamento Švietimo pagalbos skyriaus vedėja Gražina Šeibokienė pradėjo seminarą aktualia tema „Įtraukusis / inkliuzinis ugdymas. Kaip jį atpažinti“. Pranešėja kėlė klausimą, ką kiekvienam iš mūsų reiškia įtraukusis ugdymas, kiek įtraukusis ugdymas įgyvendinamas  mokykloje, atsispindi jos veikloje. Ieškant atsakymų į šiuos klausimus buvo atkreiptas dėmesys į mokytojo vertybines nuostatas. Dirbdami grupėse dalyviai analizavo, kaip vertinimų metu mokykloje pastebėti mokytojo vertybes.

Dr. Loreta Žadeikaitė, Švietimo ir mokslo ministerijos Bendrojo ugdymo departamento Pagrindinio ir vidurinio ugdymo skyriaus vedėja, pasidalino savo įžvalgomis apie ugdymo proceso kaitą: nuo mokymo link mokymosi, kalbėjo apie ugdymo turinio atnaujinimo perspektyvas, pristatė aktualijas 2017–2018 mokslo metams. Dirbant grupėse buvo aiškinamasi „kaip stebėti ir padėti mokytojui įprasminti mokinių mokymąsi pamokoje“.

Antroje seminaro dalyje apie mokinių pasiekimų vertinimo kaitos kryptis kalbėjo Irena Raudienė, Švietimo ir mokslo ministerijos Bendrojo ugdymo departamento Pagrindinio ir vidurinio ugdymo skyriaus vyriausioji specialistė. Ji kvietė seminaro dalyvius diskutuoti šiais klausimais: kokia turėtų būti individualios pažangos vertinimo sistema mokykloje, kaip atpažinti mokinių individualią pažangą.

Seminaro akimirkos