Tinklalapio logotipas
Grįžti

Skaitmeninės rinkodaros komunikacija – nauja studijų programa Klaipėdos valstybinėje kolegijoje
event 2018-06-05 domain Delfi.lt

Skaitmeninės rinkodaros komunikacija – nauja studijų programa Klaipėdos valstybinėje kolegijoje
Neaprėpiamos interneto galimybės verslui diktuoja žaidimo sąlygas. Įsitvirtinti, suklestėti ir išlikti sudėtingomis konkurencijos sąlygomis nežinant interneto vartotojų įpročių, poreikių ir technologijų poveikio tampa neįmanoma. „Vien klasikinės rinkodaros dėsniais ir principais paremtas verslas šiuolaikinių technologijų klestėjimo amžiuje užprogramuotas pražūčiai“, – konstatuoja inovatyvių verslų rinkodaros ekspertas, Klaipėdos valstybinės kolegijos dėstytojas dr. Donatas Jonikas.

- Stebėdamas kaip kito vartotojo portretas amžių sandūroje, matyt, įžvelgiate milžiniškų skirtumų. Pasidalinkite jais.
 
- XX a. pabaigoje dominavo tradiciniai reklamos kanalai: televizija, radijas, spauda, lauko reklama. Jais buvo galima efektyviai ir greitai pasiekti vartotojus. Tačiau ilgainiui vartotojai įgijo savotišką imunitetą reklamai. Jį dar labiau sustiprina tokios technologijos, kaip išmanioji televizija, leidžianti žiūrėti TV programą ir ignoruoti reklamas.
 
Kuomet vartotojai susikūrė ir pradėjo aktyviai naudotis el. paštu, suklestėjo el. pašto rinkodara. Jos entuziastai užčiuopė puikią nemokamos reklamos galimybę – skleisti informaciją visiems ir apie viską. El. pašto rinkodara dar gaji, tik verslas į tai turi žiūrėti labai atsakingai – kruopščiai atsirinkti, kam ir kokią informaciją siųsti. Potencialių klientų atrankai labai pasitarnauja išmanios technologijos, leidžiančios ne tik automatizuoti bendravimą, o ir pasiekti vartotojus kada tik norime, ir nesvarbu, kur jie bebūtų.
 
Daugiau skaitykite čia.