Tinklalapio logotipas
Grįžti

Tiesiai pasakė, kokia didžiausia mokyklos bėda, – tikrai ne prasti mokymosi rezultatai
event 2018-08-17 domain Lrytas.lt

Tiesiai pasakė, kokia didžiausia mokyklos bėda, – tikrai ne prasti mokymosi rezultatai
Jei jums lieptų sukurti dešimties minučių pristatymą, kuriame turėtume papasakoti, kuo jūs geras, stiprus, pranašus, sugebėtumėte? Jūs kaip žmogus, o ne kaip savo profesijos atstovas. Ar paklibusi savivertė po pirmųjų sekundžių iškeltų rankas aukštyn? Toks iššūkis neretai tampa neįveikiamas Lietuvos mokytojams.

Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/aktualijos/2018/05/28/news/tiesiai-pasake-kokia-didziausia-mokyklos-beda-tikrai-ne-prasti-mokymosi-rezultatai-6412909/?utm_source=lrExtraLinks&utm_campaign=Copy&utm_medium=Copy

Jei jums lieptų sukurti dešimties minučių pristatymą, kuriame turėtumėte papasakoti, kuo jūs geras, stiprus, pranašus, sugebėtumėte? Jūs kaip žmogus, o ne kaip savo profesijos atstovas. Ar paklibusi savivertė po pirmųjų sekundžių iškeltų rankas aukštyn? Toks iššūkis neretai tampa neįveikiamas Lietuvos mokytojams.

Lietuvių emocinis intelektas labai žemas. Ir, jei jo nelavinsime, prireiks bemaž penkių kartų, kad mūsų savivertė ir gebėjimas valdyti emocijas, perprasti savo jausmus pasikeistų. Tokios bėdos smukdo ir šiuolaikinę mokyklą, įsitikinusi Pozityvaus ugdymo instituto bei Lietuvos Socialinio emocinio ugdymo asociacijos prezidentė Irma Liubertienė. – Kokių didžiausių bėdų įžvelgiate mokykloje? – Šiais metais surengėme emocinio intelekto olimpiadą „Dramblys“, kurios metu kartu su socialinių mokslų daktare Audrone Allan atlikome tyrimą. Jis parodė, kad pradinukai labiausiai stokoja gebėjimo valdyti emocijas, impulsyvų elgesį, jiems labai stinga gebėjimo prisiimti atsakomybę už savo žodžių ir veiksmų poveikį kitiems žmonėms. Geriausiai išlavintas gebėjimas prašyti pagalbos, ją priimti ir teikti kitiems.

Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/aktualijos/2018/05/28/news/tiesiai-pasake-kokia-didziausia-mokyklos-beda-tikrai-ne-prasti-mokymosi-rezultatai-6412909/?utm_source=lrExtraLinks&utm_campaign=Copy&utm_medium=Copy

Lietuvių emocinis intelektas labai žemas. Ir, jei jo nelavinsime, prireiks bemaž penkių kartų, kad mūsų savivertė ir gebėjimas valdyti emocijas, perprasti savo jausmus pasikeistų.

Tokios bėdos smukdo ir šiuolaikinę mokyklą, įsitikinusi Pozityvaus ugdymo instituto bei Lietuvos Socialinio emocinio ugdymo asociacijos prezidentė Irma Liubertienė.

– Kokių didžiausių bėdų įžvelgiate mokykloje?

– Šiais metais surengėme emocinio intelekto olimpiadą „Dramblys“, kurios metu kartu su socialinių mokslų daktare Audrone Allan atlikome tyrimą.

Jis parodė, kad pradinukai labiausiai stokoja gebėjimo valdyti emocijas, impulsyvų elgesį, jiems labai stinga gebėjimo prisiimti atsakomybę už savo žodžių ir veiksmų poveikį kitiems žmonėms. Geriausiai išlavintas gebėjimas prašyti pagalbos, ją priimti ir teikti kitiems.

Daugiau skaitykite čia.