Tinklalapio logotipas
Grįžti

Vilniaus universitetas ir Vilniaus kolegija stiprina partnerystę mokytojų rengimo srityje
event 2018-05-04 domain Švietimo informacinių technologijų centras

Vilniaus universitetas ir Vilniaus kolegija stiprina partnerystę mokytojų rengimo srityje

Vilniaus universitetas (VU) ir Vilniaus kolegija šią savaitę pasirašė susitarimą dėl bendradarbiavimo mokytojų rengimo srityje. Juo ketinama sutelkti šių dviejų aukštųjų mokyklų pajėgas kokybiškam ir šalies poreikius atliepiančiam pedagogų rengimui ir ugdymui Vilniaus mieste.

Siekiant užtikrinti aukštą pedagogikos studijų kokybę ir orientuojantis į šios profesijos prestižo didinimą, naujos kartos mokytojų rengimas VU bus grindžiamas naujos mokymo metodikos bei priemonių diegimu ir tarptautinio lygio pedagogikos mokslinių tyrimų vykdymu.

„Rengiant ateities mokytojus itin svarbiu veiksniu taps stipriausių mokslininkų dalyvavimas. Įgyvendindami modernų pedagogų rengimo modelį pasitelkėme tarptautinių ekspertų rekomendacijas, sėkmingiausias užsienio patirtis ir stipriausias pajėgas Lietuvoje. Be to, sujungdami didžiausią mokslinę ir praktinę patirtį, užtikrinsime aukščiausią mokytojų parengimo standartą ir sudarysime sąlygas nuolat tobulinti jų kompetencijas“, – teigė VU rektorius prof. Artūras Žukauskas.

Nuo šiol VU ir Vilniaus kolegija ketina efektyviai panaudoti abiejų institucijų turimą pedagogikos studijų patirtį ir infrastruktūrą stiprindami pedagogikos studijų kokybę, inicijuoti ir vykdyti  mokslinius vaikystės pedagogikos tyrimus.

„Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakultetas pedagogų rengimo procese dalyvauja jau 70 metų, bet mums didelė garbė daryti tai su Vilniaus universitetu. Tikiu, kad rasime būdų, kaip papildyti vienas kitą šioje šiandien labai svarbioje srityje“, – sakė Vilniaus kolegijos direktorius doc. dr. Gintautas Bražiūnas.

Įgyvendindamas naująjį mokytojų rengimo modelį VU jau nuo 2018 m. rugsėjo ketina siūlyti būsimiems pirmakursiams naujas pedagogikos studijų programas – vaikystės pedagogikos (su ikimokyklinio ir pradinio ugdymo specializacijomis) ir gamtamokslinio ugdymo (su chemijos, fizikos arba biologijos dalykinėmis specializacijomis).

Planuojama rengti ir daugiau pedagogų ugdymo programų. Ateityje ketinama pristatyti matematinio ir informatinio, humanitarinio, socialinio, muzikos ir scenos menų, dailės ir technologijų ugdymo programas.