Tinklalapio logotipas
Grįžti

Z kartos standartai, arba kokios turi būti šiuolaikinės mokymosi erdvės?
event 2018-06-01 domain 15min.lt

Z kartos standartai, arba kokios turi būti šiuolaikinės mokymosi erdvės?
Stalai, kėdės, lenta, vaizdo projektorius, kuriuo demonstruojamos skaidrės, šalia kalbantis mokytojas ar dėstytojas – taip daugelis įsivaizduoja mokymo procesą švietimo įstaigoje. Vis tik XXI amžiuje dėl išvystytų technologijų ir besikeičiančios didaktikos, mokymosi erdvės taip pat kinta. „Šiuolaikinės edukacinės erdvės turi pasižymėti multifunkciškumu, lengvai transformuojamomis erdvėmis. Nauja erdvė turi būti konstruojama su baldiniais, tūriniais, skirtingos paskirties elementais, mobiliais baldais“, – tikina Kauno technologijos universiteto Statybos ir architektūros fakulteto (KTU SAF) Architektūros studijų programos vadovė Aušra Mlinkauskienė.

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/svietimas/z-kartos-standartai-arba-kokios-turi-buti-siuolaikines-mokymosi-erdves-233-979358?c=233

Stalai, kėdės, lenta, vaizdo projektorius, kuriuo demonstruojamos skaidrės, šalia kalbantis mokytojas ar dėstytojas – taip daugelis įsivaizduoja mokymo procesą švietimo įstaigoje. Vis tik XXI amžiuje dėl išvystytų technologijų ir besikeičiančios didaktikos, mokymosi erdvės taip pat kinta. „Šiuolaikinės edukacinės erdvės turi pasižymėti multifunkciškumu, lengvai transformuojamomis erdvėmis. Nauja erdvė turi būti konstruojama su baldiniais, tūriniais, skirtingos paskirties elementais, mobiliais baldais“, – tikina Kauno technologijos universiteto Statybos ir architektūros fakulteto (KTU SAF) Architektūros studijų programos vadovė Aušra Mlinkauskienė.

Mančesterio (angl. The University of Manchester) universiteto konferencijoje „Next Generation Learning spaces“ (liet. Naujos kartos mokymosi erdvės) dalyvavusios KTU dėstytojų akademinių kompetencijų centro „EDU_Lab“ vadovė, Ekonomikos ir verslo fakulteto docentė dr. Asta Daunorienė ir KTU Bibliotekos vadovė dr. Gintarė Tautkevičienė sako, kad ugdymo įstaigoms svarbu tolti nuo monofunkcinių link adaptyvių multifunkcinių erdvių. „Net ir erdvių baldai turėtų studentus skatinti būti kūrybiškais. Pavyzdžiui, suprojektuotas stalas, kuris lengvai gali būti transformuojamas į prezentacijoms skirtą lentą ir pan.“, – teigia A.Daunorienė. A. Mlinkauskienė taip pat papildo, kad mokymosi erdvėse turi būti numatomos ir įrengiamos šiuolaikinį ugdymo procesą įgalinančios technologinės priemonės – išmanieji ekranai, projektoriai ir kt.

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/svietimas/z-kartos-standartai-arba-kokios-turi-buti-siuolaikines-mokymosi-erdves-233-979358?c=233

Mančesterio (angl. The University of Manchester) universiteto konferencijoje „Next Generation Learning spaces“ (liet. Naujos kartos mokymosi erdvės) dalyvavusios KTU dėstytojų akademinių kompetencijų centro „EDU_Lab“ vadovė, Ekonomikos ir verslo fakulteto docentė dr. Asta Daunorienė ir KTU Bibliotekos vadovė dr. Gintarė Tautkevičienė sako, kad ugdymo įstaigoms svarbu tolti nuo monofunkcinių link adaptyvių multifunkcinių erdvių.

„Net ir erdvių baldai turėtų studentus skatinti būti kūrybiškais. Pavyzdžiui, suprojektuotas stalas, kuris lengvai gali būti transformuojamas į prezentacijoms skirtą lentą ir pan.“, – teigia A.Daunorienė.

A. Mlinkauskienė taip pat papildo, kad mokymosi erdvėse turi būti numatomos ir įrengiamos šiuolaikinį ugdymo procesą įgalinančios technologinės priemonės – išmanieji ekranai, projektoriai ir kt.

Daugiau skaitykite čia.