Tinklalapio logotipas

Nuotolinis mokymas(is)

Mišrusis mokymasis nėra naujiena mokykliniame ugdyme, bet daugiau dėmesio sulaukė ir buvo įvestas uždarius mokyklas dėl COVID-19 pandemijos, kai siekta, kad mokymasis nenutrūktų, o mokiniai neprarastų motyvacijos ir dalyvautų ugdyme. Šiame straipsnyje trumpai pristatysime, kas yra mišrusis mokymasis, vildamiesi, kad tai įkvėps mokytojus jį išbandyti ir paieškoti tokio derinio, kuris tiktų jų...
Švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugždinienė šiandien „Lietuvos radijo“ laidoje kalbėjo apie pasirengimą naujiems mokslo metams. Patiksliname situaciją ir nuotolinio ugdymo reglamentavimą.
Bendrojo ugdymo mokyklos optimaliausiu ugdymo organizavimo būdu laiko kontaktinį ugdymą, išskyrus nuotolines konsultacijas pavieniams mokiniams ar pamokas atskiroms klasėms, kai ugdymas kitokiu būdu negalimas.
Kviečiame skaityti liepos mėnesio naujienlaiškį ir sužinoti aktualias švietimo naujienas, informaciją apie projektus, seminarus. Europos mokyklų tinklas (angl. European Schoolnet) siūlo mokytojams skaitmeninius švietimo išteklius, kurie gali paįvairinti ugdymą, palengvinti pasiruošimą pamokoms. Siūlomi įdomūs internetiniai seminarai, nuotoliniai mokymai, mokomoji medžiaga iš ankstesnių ir...
Pristatome mišriojo mokymosi scenarijų rinkinį, parengtą naudojantis „Learning Designer“ programa. Scenarijus parengė „Teacher Academy“ skiltyje vykusių internetinių kursų „Derinant nuotolinį ir kontaktinį mokymąsi. Mišrusis mokymasis praktiškai“ dalyviai.
Jau prasidėjo dviejų Europos mokyklų tinklo akademijos organizuojamų atvirų internetinių kursų registracija. Kviečiame mokytojus ir mokyklų vadovus registruotis bei dalyvauti rudenį vyksiančiuose mokymuose.
Nors nuotolinis mokymasis sukėlė nemažą ažiotažą, daug pasipiktinimo bangų tiek tarp mokytojų, tiek tarp moksleivių, tiek tarp pastarųjų tėvų, specialistai netruko atkreipti dėmesį, jog staigūs pokyčiai mokymosi procese sukėlė toli gražu ne visų mokyklų pasipiktinimą ir neviltį. Gal būt ir sutapimas, bet dauguma šių mokyklų vos prasidėjus karantinui pradėjo naudoti, o kai kurios jau ne...
Pristatome pamokų planų rinkinį, parengtą naudojantis internetine mokymo priemone „Stories that Move“, skatinančia mokinius pamąstyti apie įvairovę ir diskriminaciją ir savo pačių pažiūras ir pasirinkimus. Pamokų planus parengė „Teacher Academy“ skiltyje vykusių internetinių kursų dalyviai.
Kviečiame skaityti nuotoliniam mokymui(si) skirtos svetainės informaciją, žiūrėti vaizdo įrašus. Mokytojai, mokyklų vadovai, mokiniai ir jų tėvai galės rasti daug sukauptos ir susistemintos naudingos medžiagos.
Ugdymo turinio informacinės sistemos Ugdymo sodas Metodinės medžiagos saugykloje yra kaupiama metodinė medžiaga, skirta mokytojui. Kviečiame mokytojus naudotis metodine medžiaga organizuojant ugdymo procesą.
Besibaigiantys mokslo metai buvo pilni neapibrėžtumo ir daugybės valandų, praleistų skaitmeninėje erdvėje. Lietuvos moksleivių sąjungos prezidentė Karolina Pralgauskytė teigia, kad nors nuotolinis mokymasis turėjo ir privalumų, ir trūkumų, labiausiai tikėtina, kad gyvenimui grįžtant į vėžes bus atsigręžiama į klasikinį mokymąsi kontaktiniu būdu.
Nuotolinis mokymas tapo ir dideliu išbandymu visai švietimo sistemai, ir tuo pačiu progresą skatinančiu veiksniu. Mokytojai perprato technologijas bei naująją mokymo formą, todėl dauguma švietimo atstovų ją dalinai norėtų išlaikyti ir ateityje. Taip teigia net 67 proc. mokytojų, rodo ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto atlikta mokytojų apklausa.
2019 metais „School Education Gateway“ mokytojų akademija išbandė mokyklų grupių koncepciją aštuoniose Europos šalyse (Kroatijoje, Vokietijoje, Italijoje, Maltoje, Nyderlanduose, Portugalijoje, Rumunijoje, Ispanijoje), kad spręstų iššūkius, su kuriais susidūria mokytojai, dalyvaudami atviruosiuose internetiniuose kursuose.
Pandemija visame pasaulyje sutrikdė įprastinį švietimo sistemos funkcionavimą. Parengtoje švietimo problemos analizėje apžvelgiamos švietimo sistemų reakcijos į dėl pandemijos kilusią kritinę situaciją, perėjimas prie nuotolinio mokymo(si) šalyje, su kokiais sunkumais susidurta ir kokie veiksniai lemia nuotolinio mokymo(si) sėkmę.
Kas yra vadovavimas mokyklai? Ir kurią savybę mokyklos vadovai turėtų tobulinti nuolat besikeičiančiame pasaulyje? Stiprinti mokyklų lyderystę yra gyvybiškai svarbu, jei norime sukurti tinkamas sąlygas veiksmingam mokymui ir mokymuisi, kokybiškam ugdymui.
Kviečiame susipažinti su naujausia pateikiama informacija, kuri gali būti naudinga organizuojant nuotolinį mokymą(si). Siūlome pasiklausyti kitų mokyklų patirties, ekspertų įžvalgų ir naudingų praktinių patarimų apie nuotolinį mokymą(si).
Jau galima registruotis į naujus „European Schoolnet Academy“ atviruosius internetinius kursus, kurie gali būti įdomūs mokytojams, karjeros konsultantams ir mokyklų vadovams. Europos Sąjunga yra įsipareigojusi didinti moksle naudojamų gyvūnų gerovę. Tikimasi, kad mokiniai, jaunieji mokslininkai padėtų siekti šio tikslo.
Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro Gamtinio ir ekologinio ugdymo skyrius nuo 2020 m. organizuoja nuotolinių pamokų ciklą „Pažinimo voratinklis“. Pamokose gamtininkai, universitetų dėstytojai nagrinėja įvairias aktualias gamtos pažinimo ir ekologines temas, kurios padeda mokiniams plėsti akiratį bei geriau suprasti supančią gamtą.
Dalyvaukite nuotolinėje pamokoje „Įdomioji chemija“ ir pamatykite chemiją kitokią – nuo sprogimų, garuojančio ledo iki degančių guminukų.
Kalbėta, prikalbėta ir apkalbėta apie pandemijos akivaizdoje vykusį ir vykstantį nuotolinį ugdymą, tačiau mes kviečiame į jį pažvelgti iš mokslo pusės. Apie 2020 metų pavasarį ir rudenį vykusį nuotolinį ugdymą kalbame su dr. Irena Stonkuviene – viena iš mokslo studijos „Nuotolinis vaikų ugdymas pandemijos dėl COVID-19 metu: grėsmės bei galimybės ekosisteminiu požiūriu“ autorių.
Rodoma 1 - 20229 įrašų
Įrašų puslapyje: