Integruoto mokymosi viražai: valstybė per 30 metų nesugebėjo užtikrinti tinkamos aplinkos vaikams su negalia

Grįžti

Integruoto mokymosi viražai: valstybė per 30 metų nesugebėjo užtikrinti tinkamos aplinkos vaikams su negalia
event 2019-10-10 domain LRT.lt label_outline Spaudos apžvalga

Integruoto mokymosi viražai: valstybė per 30 metų nesugebėjo užtikrinti tinkamos aplinkos vaikams su negalia

Specialiųjų ugdymosi poreikių turintys vaikai vis dar yra atskirtyje, nors ne pirmus metus vyksta jų integracija į bendrojo lavinimo mokyklas. „Vaikai savimi pasirūpinti negali, tėvai neišgali, o valstybė arba nenori, arba nesugeba“, – teigia asociacijos „Kitoks vaikas“ valdybos pirmininkė Diana Šiekštelytė-Valkerienė.

Tūkstančiai vaikų mokyklose diskriminuojami

Specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) ar negalią turinčių vaikų integracija į šalies švietimo įstaigas kelią skinasi mažais žingsniais. Viena dažniausių istorijų – emocinį ar intelekto sutrikimą turinčio vaiko bendrojo ugdymo mokyklos priimti nenori. Atsisakyti taip vadinamo „sunkaus“ vaiko šiandien leidžia Švietimo įstatymo spragos ir priemonių bei specialistų trūkumas.

Daugiau skaitykite čia.

Nuotraukoje: Arūnas Plikšnys, švietimo, mokslo ir sporto viceministras/Nuotr. autor. E. Blaževič/LRT