Ką geri mokytojai turi bendro?

Grįžti

Ką geri mokytojai turi bendro?
event 2020-01-22 domain Bernardinai.lt label_outline Spaudos apžvalga

Ką geri mokytojai turi bendro?

Danielis T. Willinghamas yra Virdžinijos universiteto (JAV) psichologijos profesorius, tiriantis, kaip būtų galima pritaikyti kognityvinės psichologijos ir neuromokslo atradimus vidurinio ugdymo procese. 2009 m. D. Willinghamas išleido amerikietiškoje spaudoje puikiai priimtą knygą „Kodėl vaikai nemėgsta mokyklos?“ (angl. Why Don’t Children Like School?). Šioje knygoje autorius aptarė daugybę su kasdieniu mokyklos gyvenimu susijusių problemų ir pabandė pasiūlyti atsakymus, pagrįstus neuromokslo ir kognityvinės psichologijos atradimais. Neseniai aptarėme pirmąjį, antrąjį  ir trečiąjį knygos skyrius. Trečiajame knygos skyriuje kognityvinių mokslų specialistas D. Willinghamas kalba apie atminties mechanizmus ir pabrėžia, jog svarbu, kad vaikai mąstytų apie tą dalyką, kurį jie turi išmokti, nes be mąstymo apie jį neįmanoma nieko įsiminti. Psichologas siūlo mokytojams nuolat tikrinti savo pamokų planus ir pabandyti suprasti, apie kokį dalyką mokinys galvos, kai atliks vieną ar kitą užduotį. Trečiajame knygos skyriuje psichologas taip pat aptaria mokytojo vaidmenį ir bando atsakyti į klausimą, kokias bendras savybes turi geri mokytojai. 

Daugiau skaitykite čia