Kuriame reklamą: Kas svarbiau – kūrybiškumas ar techninės žinios?

Grįžti

Kuriame reklamą: Kas svarbiau – kūrybiškumas ar techninės žinios?
event 2019-06-10 domain 15min.lt label_outline Spaudos apžvalga

Kuriame reklamą: Kas svarbiau – kūrybiškumas ar techninės žinios?

Nuo gegužės iki birželio vidurio Lietuvos universitetų mokslininkai kviečia mokinius į svečius arba patys lankosimokyklose ir pristato STEAM* mokslų įdomybes. Jau suplanuota daugiau nei 130 įvairių edukacinių veiklų.

Iniciatyvą „Mokslininkai - mokykloms“ rengia Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM) kartu su šiomis aukštosiomis mokyklomis: Lietuvos sveikatos mokslų universitetu, Kauno technologijos universitetu, Klaipėdos universitetu, Vilniaus Gedimino technikos universitetu, Vilniaus universitetu, Vytauto Didžiojo universitetu, Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademija.

Iniciatyvoje dalyvaujantys mokytojai pastebi, kad netradicinės veiklos kitose erdvėse labai dažnai leidžia atsiskleisti tiems moksleivių gebėjimams, kurių jie net neįsivaizdavo turį, vaikai atranda lyderystės savybes, susidomi naujais dalykais.

Šį kartą 15min žurnalistai kartu su Kauno „Saulės“ gimnazijos moksleiviais lankėsi Kauno technologijos universitete, kur šio universiteto lektorius Vytautas Kederys mokė kurti reklamas.

Daugiau skaitykite čia.