Panevėžiečiai gilinosi į patirtinio mokymosi sampratą

Grįžti

Panevėžiečiai gilinosi į patirtinio mokymosi sampratą
event 2019-10-21 domain Lyderių laikas label_outline Projektai ir konkursai

Panevėžiečiai gilinosi į patirtinio mokymosi sampratą

Deramai įvertinta patirtis yra geriausia mokytoja“. Platonas

Panevėžio miesto kūrybinė komanda pasirinko pokyčio projekto temą – „Tarpinstitucinis bendradarbiavimas plėtojant STEAM srities dalykų patirtinį mokymąsi“. Siekdami aptarti patirtinio mokymosi teorinius aspektus ir jų taikymą praktinėje veikloje bei lavinti įgūdžius, padedančius organizuoti patirtinį mokymąsi, kūrybinės komandos mokyklų bendruomenės nariai spalio 11 d. dalyvavo mokymuose „Patirtinio mokymosi teorija praktiškai“, vykusiuose Panevėžio „Vyturio“ progimnazijoje.

Mokymuose dalyvavo 37 švietimo darbuotojai iš 12-os Panevėžio miesto švietimo įstaigų. Seminarą vedė dr. Aurimas M. Juozaitis, kuris pristatė Peterio Jarvio patirtinio mokymosi teoriją, David‘o Kolb‘o mokymosi ciklą, refleksyvaus ir nerefleksyvaus mokymosi grandines, patirtinio mokymosi taikymo pagrindinius principus.

Seminaro dalyviai aktyviai įsitraukė į individualias ir grupines užduotis, aktyviai dalinosi įspūdžiais atlikę aktyvias patirtinio mokymosi praktines užduotis, analizavo patirties ir mokymosi santykį mokyklose. Refleksyvios praktikos metu išsamiai aptarti žmogaus sielos veikimo būdai pagal John Heron psichologinį modelį, abstraktaus konceptualizavimo bei aktyvaus eksperimentavimo privalumai ir trūkumai, David‘o Kolb‘o mokymosi ciklas. Drąsiausias seminaro dalyvis, fizikos ir matematikos mokytojas Ramūnas iš „Vyturio“ progimnazijos, kartu su lektoriumi dr. Aurimu Juozaičiu seminaro metu praktiškai demonstravo ugdomojo pokalbio modelio AUGA taikymą.

Renginio metu vyko refleksyvi diskusija aptariant patirtiniam mokymuisi aktualius klausimus bei patirtinio mokymosi ciklo taikymą. Seminaro dalyviai sutarė bent dvi įžvalgas pritaikyti savo praktikoje.

Aušra Gabrėnienė
Panevėžio m. kūrybinės komandos vadovė