Vaikai su elgesio ir emocijų sutrikimais mokykloje: dalis metodų iš šalies atrodo drastiški

Grįžti

Vaikai su elgesio ir emocijų sutrikimais mokykloje: dalis metodų iš šalies atrodo drastiški
event 2019-06-25 domain 15min.lt label_outline Spaudos apžvalga

Vaikai su elgesio ir emocijų sutrikimais mokykloje: dalis metodų iš šalies atrodo drastiški

Klaipėdos rajono Dovilų pagrindinėje mokykloje kartu su visais mokosi ir vaikai, turintys elgesio ir emocijų sunkumų. Pasak mokyklos pedagogų, pirmiausia šiuos vaikus tenka mokyti socialinių įgūdžių, o rezultatas kartais pasimato tik po kelerių metų.

„Iš pradžių jis klasėje išbūdavo 1–2 minutes ir toliau būdavo pas mus, palaukdavom kol nusiramins, paskui per pertrauką išleisdavom, vėl prisidirba ir vėl atgal. Ir taip 4 metus“, – apie prieš 9 metus į Dovilų mokyklą atėjusį pirmoką, turintį elgesio ir emocijų sutrikimų, pasakoja mokyklos specialioji pedagogė Svaja Venckienė.

Berniukas buvo pirmasis mokyklos mokinys su tokiais sunkumais. Jį erzindavo šviesos, įvairūs garsai, kaip skambutis į pamoką, ir panašūs dalykai, kurių mokykloje neišvengsi. Specialistė teigia, kad tik po 4 metų darbas davė rezultatų ir jis nusiramino – išsėdėdavo pamokose, mažiau reaguodavo į dirgiklius. S.Venckienė pabrėžia, kad tik išugdžius socialinius įgūdžius, galima pradėti kalbėti apie akademinius pasiekimus.

Daugiau skaitykite čia.