Paroda „Mokykla 2020“. Ką darau mokykloje kitaip po nuotolinio darbo?
2020 m. lapkričio 20–21 d.
Aprašas: renginyje nagrinėjama, kaip pritaikyti virtualią mokymo(si) aplinką „Moodle“, organizuojant matematikos, fizikos ir informacinių technologijų pamokas. Aptariama refleksijų, interaktyvaus mokymo kūrybinė patirtis. Pristatoma, kaip skirtingų poreikių ir gebėjimų mokiniams diferencijuoti užduotis, padedančias greitai ir veiksmingai į(si)vertinti žinias. Pristatoma interaktyvi veikla „Kaip skaitmenizacija pakeitė mano pamoką?“
Rengėjas: NŠA, „Litexpo"
2020 m. lapkričio 20–21 d.
Aprašas: renginyje nagrinėjama, kaip pritaikyti virtualią mokymo(si) aplinką „Moodle“, organizuojant matematikos, fizikos ir informacinių technologijų pamokas. Aptariama refleksijų, interaktyvaus mokymo kūrybinė patirtis. Pristatoma, kaip skirtingų poreikių ir gebėjimų mokiniams diferencijuoti užduotis, padedančias greitai ir veiksmingai į(si)vertinti žinias. Pristatoma interaktyvi veikla „Kaip skaitmenizacija pakeitė mano pamoką?“
Rengėjas: NŠA, „Litexpo"
Nuotolinis susitikimas „Matematikos bendrosios programos atnaujinimo darbų ir nuotolinio mokymo aktualijų pristatymas ir aptarimas“
2020-09-04
Aprašas: susitikimo metu buvo pristatytas parengtas Nuotolinio mokymo(si) / ugdymo(si) vadovas, aptarti bendrųjų programų atnaujinimo darbai ir pagrindinio ugdymo matematikos bendrosios programos projektas.
Rengėjas: NŠA
Pateiktys:
1) Matematikos bendrosios programos. Projektas.
2) Matematikos dalyko tikslas, uždaviniai, kompetencijų ugdymas dalyku, pasiekimų sritys.
3) Matematikos mokymosi turinys.
4) Nuotolinio mokymo(si) patirtis
5) Pasiekimų raida, pasiekimų lygių požymiai. Mokymosi turinys.
2020-09-04
Aprašas: susitikimo metu buvo pristatytas parengtas Nuotolinio mokymo(si) / ugdymo(si) vadovas, aptarti bendrųjų programų atnaujinimo darbai ir pagrindinio ugdymo matematikos bendrosios programos projektas.
Rengėjas: NŠA
Pateiktys:
1) Matematikos bendrosios programos. Projektas.
2) Matematikos dalyko tikslas, uždaviniai, kompetencijų ugdymas dalyku, pasiekimų sritys.
3) Matematikos mokymosi turinys.
4) Nuotolinio mokymo(si) patirtis
5) Pasiekimų raida, pasiekimų lygių požymiai. Mokymosi turinys.
2020-04-03
Aprašas: virtualiose konsultacijose „Pasirengimas nuotoliniam mokymui“ savo žiniomis dalijosi LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos (ŠMSM), Nacionalinės švietimo agentūros (NŠA) atstovai ir kiti specialistai.
Rengėjas: NŠA
2020-04-20
Aprašas: susitikime pasidalinta nuotolinio ugdymo patirtimis, aptarti iššūkiai ir pasiekimai.
Rengėjas: NŠA
Pateiktis Nuotolinis mokymas(is). Matematika