Skaitmeninės mokymo priemonės

Svarbi informacija apie skaitmenines mokymo priemones.

Pasiūlyti savo priemonę

Nacionalinės švietimo agentūros skaitmeninių mokymo priemonių sąrašą su nuorodomis į metodinę medžiagą rasite čia.

Skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme metodika pateikiama čia.

Rekomenduojame vietoje „Flash Player“ naudojančių skaitmeninių priemonių rinktis kitas panašias priemones, kurias rasite čia.

Atkreipiame dėmesį, kad mokyklos gali įsigyti skaitmeninių mokymo(si) išteklių ir priemonių (paslaugų ir (arba) prekių), atitinkančių Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. 1532 patvirtintus „Reikalavimus skaitmeniniams mokymo(si) ištekliams, priemonėms, informacinių ir komunikacinių technologijų įrangai įsigyti ir mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetencijai tobulinti“.

Norėdami pasiūlyti skaitmeninę mokymo priemonę užpildykite anketą. Pildydamas anketą teikėjas patvirtina, kad siūlomos skaitmeninės mokymo priemonės turinys neturi diskriminacinio pobūdžio informacijos, dalyko ir kalbos klaidų, reklaminės medžiagos, priemonė veikia tiek asmeniniuose kompiuteriuose, tiek mobiliuosiuose įrenginiuose.

Kviečiame susipažinti su patvirtintu Informacijos apie skaitmenines mokymo priemones skelbimo tvarkos aprašu. Dokumente aprašomos priemonių pateikimo, atrankos ir viešinimo sąlygos.

Apie neveikiančią ar netinkamą priemonę praneškite el. paštu smp.pagalba@nsa.smm.lt.

Parsisiųsti sąrašą:

Word Excel

(Nebe)slaptas gyvybės kodas

Istorijų dvarelis Jūsų patogumui edukacinius užsiėmimus organizuoja nuotoliniu būdu. Šios edukacijos vedamos kompetentingų, savo sritį išmanančių...

„Iliustruotojai piešia vaikams“

„Iliustruotojai piešia vaikams“ – tai edukacinių vaizdo įrašų ciklas, kuriame knygų dailininkai supažindina mažuosius ir kitus knygos menu...

„iNaturalist“

Tai mokomoji programėlė, kuri leidžia atpažinti augalus ir gyvūnus. Tiesiog reikia nufotografuoti augalą ar gyvūną, įkelti nuotrauką ir sužinosite...

„Kūrybinio iššūkio dėžutė“

„Kūrybinio iššūkio dėžutė“ – tai edukacijų ciklas ikimokyklinio amžiaus, pradinių mokyklų pirmų klasių vaikams. Filmuotose edukacijose skatinama...

„Metų knygos rinkimai 2020“: susitikimai su vaikų ir paauglių knygų autoriais

Kviečiame vaikus susipažinti su knygų vaikams ir paaugliams autoriais (šių autorių knygos – akcijos „Metų knygos rinkimai 2020“ nominantės). Vaizdo...

„Rankdarbiai namisėdoms“

„Rankdarbiai namisėdoms“ – edukacijų ciklas, skirtas mažiesiems kūrėjams. Čia ne tik lavinami motoriniai įgūdžiai, bet ir konstruojami tikrai...

100-mečio programavimo valanda

Kaip baseine aplenkti Rūtą Meilutytę? Kaip padėti Liudui Mažyliui greičiau rasti Nepriklausomybės akto originalą ir kaip atkartoti Dariaus ir...

10monkeys

Linksmos matematinės užduotys pradinių klasių mokiniams. Bandomojoje versijoje neišsaugomi mokinių rezultatai.

6-asis SinBio pojūtis

„6-asis SinBio pojūtis“ – tai edukacinė platforma paremta 3D (angl. Augmented Reality) modeliais, kurie kviečia susipažinti su nematomais,...

APROMIS – Automatizuota programavimo mokymo informacinė sistema

Portalas PROMIS skirtas mokytis programuoti. Čia yra apie 1000 įvairaus sudėtingumo programavimo uždavinių. Portale realizuotas automatinis...

ArcGIS mokykloms

ArcGIS žemėlapių kūrimo, erdvinių duomenų valdymo ir analizės sistema mokykloms.