Skaitmeninės mokymo priemonės

Svarbi informacija apie skaitmenines mokymo priemones.

Pasiūlyti savo priemonę

Nacionalinės švietimo agentūros skaitmeninių mokymo priemonių sąrašą su nuorodomis į metodinę medžiagą rasite čia.

Skaitmeninių mokymo priemonių naudojimo ugdyme metodika pateikiama čia.

Rekomenduojame vietoje „Flash Player“ naudojančių skaitmeninių priemonių rinktis kitas panašias priemones, kurias rasite čia.

Atkreipiame dėmesį, kad mokyklos gali įsigyti skaitmeninių mokymo(si) išteklių ir priemonių (paslaugų ir (arba) prekių), atitinkančių Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2020 m. spalio 9 d. įsakymu Nr. 1532 patvirtintus „Reikalavimus skaitmeniniams mokymo(si) ištekliams, priemonėms, informacinių ir komunikacinių technologijų įrangai įsigyti ir mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetencijai tobulinti“.

Norėdami pasiūlyti skaitmeninę mokymo priemonę užpildykite anketą. Pildydamas anketą teikėjas patvirtina, kad siūlomos skaitmeninės mokymo priemonės turinys neturi diskriminacinio pobūdžio informacijos, dalyko ir kalbos klaidų, reklaminės medžiagos, priemonė veikia tiek asmeniniuose kompiuteriuose, tiek mobiliuosiuose įrenginiuose.

Kviečiame susipažinti su patvirtintu Informacijos apie skaitmenines mokymo priemones skelbimo tvarkos aprašu. Dokumente aprašomos priemonių pateikimo, atrankos ir viešinimo sąlygos.

Apie neveikiančią ar netinkamą priemonę praneškite el. paštu smp.pagalba@nsa.smm.lt.

Parsisiųsti sąrašą:

Word Excel

„Iliustruotojai piešia vaikams“

„Iliustruotojai piešia vaikams“ – tai edukacinių vaizdo įrašų ciklas, kuriame knygų dailininkai supažindina mažuosius ir kitus knygos menu...

„Kūrybinio iššūkio dėžutė“

„Kūrybinio iššūkio dėžutė“ – tai edukacijų ciklas ikimokyklinio amžiaus, pradinių mokyklų pirmų klasių vaikams. Filmuotose edukacijose skatinama...

„Rankdarbiai namisėdoms“

„Rankdarbiai namisėdoms“ – edukacijų ciklas, skirtas mažiesiems kūrėjams. Čia ne tik lavinami motoriniai įgūdžiai, bet ir konstruojami tikrai...

100-mečio programavimo valanda

Kaip baseine aplenkti Rūtą Meilutytę? Kaip padėti Liudui Mažyliui greičiau rasti Nepriklausomybės akto originalą ir kaip atkartoti Dariaus ir...

Code.org

Programavimo mokymas. Code.org – edukacinė aplinka, kurioje galima mokytis algoritmavimo ir programavimo pagrindų. Čia rasite užduočių, kurias...

CoderZ

„CoderZ“ yra novatoriška ir smagi mokymosi platforma, skirta mokiniams visame pasaulyje užsiimti robotika, informatika ir STEM, puoselėjant XXI...

E. lankos

Atnaujintoje mokymo(si) aplinkoje e.lankos rasite interaktyvų, dinamišką ir gyvą „Baltų lankų“ vadovėlių“ leidyklos skaitmeninį turinį (1-12...

Edukacinė aplinka MozaBook (išversta į lietuvių kalbą)

Tai visame pasaulyje populiari interaktyvi edukacinė platforma, skirta dirbti su išmaniaisiais ekranais, kuri apima K12 visų dalykų mokymąsi....

eLKlasė

eLKlasė - tai intuityvi ir inovatyvi mokymo(si) valdymo platforma, skirta tiek mokytojams, tiek mokiniams. Paprasta skaitmenizuoti pamokas, tinka...

Gerosios informatikos pradiniame ugdyme patirtys

Metodinė medžiaga pradinių klasių mokytojams „Informatika pradinukams. Vienerių metų patirtis“. Integruotų informatikos pradiniame ugdyme ugdomųjų...

Go-Lab

„Go-Lab“ sistemą sudaro dvi pagrindinės platformos. 1. Dalijimosi ir palaikymo platforma „Golabz“ (https://www.golabz.eu) suteikia visus išteklius,...

Interaktyvios pamokos www.ismaniklase.lt

Interaktyvių pamokų portalas www.ismaniklase.lt - kuriame rasite jau sukurtas interaktyvias pamokas, video mokymus visiems mokomiesiems dalyvams....