hero

Kviečiame skaityti Europos mokyklų tinklo naujienlaiškį

Kviečiame skaityti Europos mokyklų tinklo naujienlaiškį

2022-06-23

Europos mokyklų tinklas (angl. European Schoolnet) siekia padėti mokytojams ir siūlo skaitmeninius švietimo išteklius, kurie gali paįvairinti ugdymo turinį, palengvinti pamokų organizavimą. Siūlomi įdomūs internetiniai seminarai, nuotoliniai mokymai, mokomoji medžiaga, tyrimai, projektų patirtys ir daug kitų naudingų ugdymo šaltinių.

Europos mokyklų tinklo akademija neseniai paskelbė vertinimo ataskaitą, paremtą mokytojų, dalyvavusių kai kuriuose iš daugelio 2021 m. organizuotų EUN akademijos internetinių kursų, pateiktų pastabų ir pasiūlymų analize. Mokytojai buvo pakviesti užpildyti klausimyną prieš ir po dalyvavimo kursuose. Šios įžvalgos vertingos visiems mokymų rengėjams ar internetinių kvalifikacijos tobulinimo kursų kūrėjams. Visą ataskaitą galima rasti internete.

Projektas KID_ACTIONS neseniai pateikė edukacinių priemonių rinkinį, kuriame pedagogai gali rasti žinių ir išteklių, padedančių kovoti su mažų vaikų patyčiomis internete. Kviečiame susipažinti su mokomąja KID_ACTIONS įrankių rinkinio medžiaga! 2022 m. liepos 4 d. 17 val. (Lietuvos laiku) vyks internetinis seminaras, kurio metu sužinosite, kaip efektyviausiai naudoti KID_ACTIONS edukacinį įrankių rinkinį! Registracija

Paskelbta antroji visiškai naujos „Scientix“ televizijos serija! Gegužės mėnesio tema – motyvacija: kaip mokytojai gali išlikti motyvuoti atlikti ne tik pagrindines pareigas klasėje? Šio klausimo aptarime dalyvauja trys apdovanojimus pelnę mokytojai ir „Microsoft“ atstovas. Žinoma, yra pateikiama statistinių duomenų ir įdomus mokslinis eksperimentas, šį kartą atliktas tiesiogiai iš Graikijos! Žiūrėkite epizodą čia ir nepamirškite pasidalinti savo įspūdžiais naudodami grotažymę #ScientixTV.

Skaitmeninių įgūdžių ir darbo platforma atšventė savo pirmuosius metus internete! 25 nacionalinių skaitmeninių įgūdžių ir darbo sąjungų tinklo dėka platformoje buvo pasidalinta daugiau nei 1400 straipsnių, tarp kurių iki šiol yra daugiau nei 200 mokymo galimybių, 50 gerosios praktikos pavyzdžių, apie 300 skaitmeninių išteklių ir leidinių bei daug kitos naudingos informacijos. Platformos bendruomenė šiandien turi daugiau nei 4000 narių. Prisijunkite prie tam skirtų teminių grupių bendruomenėje, dalinkitės gerąja patirtimi ir nuomonėmis arba mokykitės iš kitų skaitmeninių įgūdžių istorijų!

Baigėsi 2022 m. STEM atradimų kampanija. STEM atradimų kampanija (angl. STEM Discovery Campaign) yra kasmetinė „Scientix“ organizuojama iniciatyva, suburianti entuziastus iš viso pasaulio, kad būtų skatinamas STEM švietimas ir diegiamos naujovės. Šiemet vasario-balandžio mėnesiais vykusioje kampanijoje suskaičiuota 191 600 dalyvių, 1 696 veiklos ir 45 šalys! Organizatoriai dėkingi visiems, prisidėjusiems prie didžiulės kampanijos sėkmės.

Naujosios ES geresnio interneto vaikams strategijos (angl. Better Internet for Kids) pristatymas. 2022 m. gegužės 11 d. Europos Komisija priėmė naują Europos geresnio interneto vaikams strategiją, kurioje išdėstyta vaikų ir jaunimo skaitmeninio dešimtmečio vizija ir siekiama geresnės internetinės patirties, įskaitant prieinamą, amžių atitinkantį ir informatyvų skaitmeninį turinį ir paslaugas. Kviečiame skaityti čia.

Mokymasis Europos mokyklų akademijoje niekada nesibaigia. Ieškote naujų straipsnių apie geresnius profesinio tobulėjimo mokymus arba naujų patarimų, kaip patobulinti tai, ko išmokote internetiniuose kursuose? Kviečiame skaityti Europos mokyklos akademijos (angl. European Schoolnet Academy) tinklaraštyje paskelbtus straipsnius. Viename iš jų pateikiame patarimus, kaip tarpusavio vertinimą padaryti naudingesnį ir teisingesnį, o kitame pristatome naują interaktyvią aktyvaus mokymosi priemonę, kad jūsų klasės veiklos taptų įdomesnės! Apsilankykite EUN akademijos tinklaraštyje.

Kaip garsai veikia jūsų savijautą mokykloje? Susipažinkite su nauju „Saint-Gobain Ecophon“ finansuotu tyrimu „Garsų atkūrimas – triukšmo mažinimas popandeminiame švietime“ (angl. „A Sound Recovery - mitigating noise in post-pandemic education“). Tyrimo metu trijose Europos šalyse buvo atlikta apklausa, siekiant išanalizuoti, kokią įtaką daro garsai mokykloje emocinei būsenai ir mokymuisi. Kviečiame skaityti ataskaitą.

Po pandemijos ir nuotolinio mokymosi keitėsi švietimo veiklų pobūdis, o mokykloms kilo iššūkis kurti mokymo metodus, kurie tiktų naujoje tikrovėje. Šioje Europos mokyklų tinklo ataskaitoje pateikiamos gairės ir pavyzdžiai, kokia yra veiksminga nuotolinio mokymosi pradinėse ar vidurinėse mokyklose praktika. Apsilankykite svetainėje ir perskaitykite ataskaitą.