hero

Metodinė medžiaga pagal dalykus

Nuotrauka
Raktažodžiai
nuotolinis ugdymas, priešmokyklinis ugdymas, ikimokyklinis ugdymas, ugdymo organizavimas
Failai parsisiuntimui:
t2021-02-06-rekomendacijos-del-nuotolinio-ugdymo.pdf

Rekomendacijos dėl nuotolinio ugdymo proceso organizavimo ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme

Išplėsti Suskleisti

Leidinyje pateikiamos rekomendacijos dėl nuotolinio ugdymo proceso organizavimo ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme. Pateikiami patarimai, kaip ugdymo įstaigų bendruomenės galėtų ugdyti ikimokyklinio amžiaus vaikus nuotolinio ugdymo sąlygomis, tikslingai palaikydamos kontaktą su vaikais ir jų tėvais (globėjais). 

Aptariamos elektroninio dienyno pasirinkimo galimybės ir nauda. Pristatomos veiklos, kurias vaikai kartu su tėvais ar kitais juos prižiūrinčiais asmenimis galėtų įgyvendinti nuotolinio ugdymo sąlygomis.
Tikimasi, kad leidinyje siūlomos ugdymo idėjos bus įdomios ne tik pedagogams, bet ir ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo klausimais besidomintiems asmenims.

Papildoma informacija

Autorius:
NŠA
Ugdymo programos pavadinimas:
Priešmokyklinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas:
Priešmokyklinis ugdymas
Dalyko pavadinimas:
Priešmokyklinis ugdymas
Klasė (klasės):
Priešmokyklinė grupė
Klasių koncentrai:
Priešmokyklinis ugdymas
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui:
Ne
Kalba:
lietuvių
Bendrojo ugdymo kompetencijos:
Komunikavimo kompetencija
Pažinimo kompetencija
Kultūrinė kompetencija
Pilietiškumo kompetencija
Kūrybiškumo kompetencija
Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija
Skaitmeninė kompetencija
Dalyko pasiekimų srities pavadinimas:
Mūsų gyvenimo kaita (C)
Sukūrimo metai:
2020

Atsiliepimai

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.