hero

Vadovėlių duomenų bazė

Decibel 1 A1

M. Butzbach, C. Martin, D. Pastor, I. Saracibar
Vadovėlyje Décibel 1 (A1 lygis) pateikiamų skaitymo ir klausymo tekstų bei užduočių tematika yra įdomi, aktuali, skatina mokinius kritiškai mąstyti, analizuoti, samprotauti (autoriai siūlo šiuos mokymo(si) metodus: teksto nagrinėjimą, pokalbius, diskusijas pagal pateiktus klausimus, bendraamžių minčių komentavimą, iliustracijų aptarimą, pateiktų problemų ar probleminių situacijų sprendimą, informacijos paiešką, projektų rengimą individualiai ar grupėse ir kt.). Vadovėlis "Décibel 1" yra pirmoji dalis iš keturių vadovėlių serijos.
Išplėsti Suskleisti

Šiuolaikiškai parengtą vadovėlį sudaro 6 skyriai. Jų pagrindą sudaro tokios aktualios temos kaip „Apie save“, „Pomėgiai“, „Kasdienė veikla“, „Šeima“, „Drabužiai“, „Maistas“, „Sportas“, „Kūno dalys“, „Ekologija“ ir kitos temos, kurios atitinka Bendrąsias programas. Prieš skyrių pateikiami mokymosi uždaviniai padeda suprasti, ką reikės išmokti nagrinėjant naują temą. Kiekvieną skyrių sudaro 6 skyreliai, kurie sistemingai, žingsnis po žingsnio, lavina visus 4 gebėjimus, be to, dėka kruopščiai parinktos autentiškos medžiagos, vaizdinių priemonių, įdomios informacijos ir aiškių instrukcijų, galima kelti mokinių motyvaciją ir mokyti mokytis. Vadovėlis moko mąstyti (gausu kūrybinių užduočių, prašymų išsakyti savo nuomonę ir pagrįsti atsakymą). Šriftas stambus, ryškus, nuotraukos ir piešiniai - teminiai, šiuolaikiški, aiškūs. Prancūzų kalbos mokoma ne tik remiantis klausymo ir skaitymo tekstais, bet ir gyvenimiškomis kalbinėmis situacijomis, pateikiamomis kiekvienoje pamokoje, kurios yra orientuotos į mokymosi stilių įvairovę bei skirtingų gebėjimų mokinius. Vadovėlio medžiaga sudaro sąlygas realizuoti svarbiausius užsienio kalbos didaktinius principus, nes yra paremta gyvenimiškomis situacijomis, motyvuoja mokinius mokytis ir bendrauti, ugdo pasitikėjimą reiškiant savo nuomonę prancūzų kalba, įtraukia mokinius į mokymo procesą, skatinant būti žingeidžiais ir smalsiais, norinčiais pažinti kultūrą šalių, kurios kalbą mokiniai mokosi. Kiekviename vadovėlio skyriuje pateikiama tarpkultūrinio lavinimo pamoka („Civilisation“) su vaizdo medžiaga, kuri ne tik supažindina su pasaulio šalių kultūra, bet priverčia mokinį pamąstyti apie tikrąsias gyvenimo vertybes.

Po dviejų skyrių yra galimybė pasitikrinti ir įsivertinti žinias su tarptautiniu prancūzų kalbos egzaminu DELF A1.

Pratybų sąsiuvinio temos susietos su vadovėlio medžiaga. Užduotys padeda aktualizuoti pateiktą kalbinę ir gramatikos medžiagą, įtvirtinti žinias, sudaro sąlygas įvairiai kalbinei veiklai, skatina tobulinti klausymo, skaitymo, kalbėjimo ir rašymo įgūdžius. Nevienodas užduočių sunkumo laipsnis sudaro mokytojui galimybę atsižvelgti į individualius mokinių gebėjimus ir diferencijuoti ugdymą. Pratybų pabaigoje yra galimybė įsivertinti savo žinias pagal tarptautinį prancūzų kalbos egzaminą DELF A1. Vadovėlio komplektas parengtas atsižvelgiant į šiuolaikinę mokymo/si aplinką, kai derinamos spausdintos ir skaitmeninės mokymo/si priemonės. Dirbdamas su šiuo vadovėliu, mokytojas turi galimybę naudotis interaktyvia lenta.

Vadovėlių komplektas paremtas šiuolaikinės didaktikos principais bei motyvacinėmis užduotimis, orientuotomis į holistinio mokymo metodiką: kiekviename skyriuje pateikiama klausymo užduočių, lavinančių skirtingas supratimo strategijas (pvz., nustatyti kalbėtojo požiūrius ir nuostatas, informacijos turinį; detaliai suprasti įrašus ir t.t.). Tekstai autentiški (tai ypač svarbu Lietuvos kalbinėje aplinkoje, kai mokiniai turi ribotą sąlytį su natūraliai vartojama prancūzų kalba). Rašymo gebėjimų ugdymo užduotys ugdo besimokančiojo kompetenciją logiškai ir nuosekliai išdėstyti pagrindines mintis jas pagrindžiant, parinkti tinkamą teksto išdėstymą pagal pateiktą užduotį (pvz., tinklaraščio įrašas ir komentarai, straipsnis, asmeninis el. laiškas, istorija). Skaitymo gebėjimų plėtojimo medžiaga apima platų spektrą temų, tekstų tipų (pvz., interviu, straipsnis, tinklaraščio apžvalga). Tekstai įgarsinti, tai leidžia lavinti taisyklingo tarimo įgūdžius. Tekstų  turinys ir kalbėjimo užduotys atitinka programoje numatytas temas ir potemes. Leksinei ir gramatinei kompetencijai ugdyti skiriama dėmesio kiekviename skyriuje.

Atsiliepimai

Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę vartotojai. Norėdami prisijungti, paspauskite .

Netinkami, pažeidžiantys įstatymus skaitytojų atsiliepimai bus šalinami. Už atsiliepimus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę asmenys.

Papildoma informacija

Ugdymo programos pavadinimas:
Pagrindinio ugdymo programa
Dalykų grupės pavadinimas:
Kalbinis ugdymas
Vadovėlio dalis:
1
Vadovėlio dalių skaičius:
1
Vadovėlio serija:
Decibel
Vertintojai:
Ana Baranovskaja
Tinkamumas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymui:
Ne
Klasės:
5 klasė
Kalba:
prancūzų
Puslapių skaičius:
95
Pirmojo leidimo metai:
2015
Leidimas:
Vadovėlio pirmasis leidimas
ISBN:
9782278081073
Skaitmeninis:
Ne
Teikėjas:
Didier FLE/ UAB „Litterula“
Teikėjo adresas:
Palangos g. 1, LT-01117 Vilnius
Teikėjo telefonas:
+37052123844
Teikėjo svetainė:
Teikėjo el. paštas:
Vadovėlio turinio kokybę patvirtinanti deklaracija ir vertinimas: