„Go-Lab“ sistema ir mokymosi tyrinėjant aplinkos
Astronomijos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Biologijos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos pereinamajam laikotarpiui
Biologijos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos. 7–10 (II gimnazijos) klasės
Biologijos tiriamųjų darbų aprašai, tinkami atlikti su skaitmenine laboratorija „NOVA5000“
Biologijos vidurinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
CERN dalelių greitintuvų kompleksas
Chemijos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos (8–10 (II gimnazijos) klasės)
Chemijos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos (III-IV gimnazijos klasės)
Chemijos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos pereinamajam laikotarpiui
Darbo su mikroskopavimo kameromis aprašas
Diagnostiniai skaitymo vertinimo įrankiai 1-3 klasei
Elementariųjų dalelių greitintuvų istorija
Filosofijos vidurinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Fizikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos pereinamajam laikotarpiui
Fizikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos. 7–10 (II gimnazijos) klasės
Fizikos tiriamųjų darbų aprašai, tinkami atlikti su skaitmenine laboratorija „Nova 5000“
Fizikos vidurinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Fizinė ir akių bei regėjimo mankšta pradinio ugdymo mokiniams
Fizinė ir akyčių bei regėjimo mankšta ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams
Fizinio ugdymo pagrindinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Fizinio vidurinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti
Gamtos mokslų bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos 5-8 klasėms
Gamtos mokslų bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos pereinamajam laikotarpiui
Gyvenimo įgūdžių ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos 5-10 (II gimnazijos) klasėms
Informacinė medžiaga biologijos dalyko pamokai tema „Korida"
Informatikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos pereinamajam laikotarpiui
Integruoto gamtos mokslų kurso 5–8 klasėms metodinės rekomendacijos
Istorijos mokomosios medžiagos pavyzdys (III gimnazijos klasė)
Istorijos pagrindinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Istorijos vidurinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Kaip pasigaminti dalelių detektorių
Komiksas „Dalelių pasaulis“ tinkamas fizikos pamokoms
Kompiuterinė laboratorija „NOVA LINK“ ir švietimui skirta programa „MULTI LAB“
Lietuvių kalbos ir literatūros bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos pereinamajam laikotarpiui
Lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Lietuvių kalbos ir literatūros vidurinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Lietuvių kalbos pagal kalbos mokėjimo lygius (A1 – B2) bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Lietuvos biologijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „DNR molekulės struktūros pažinimas“
Lietuvos biologijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Globuliniai ir fibriliniai baltymai“
Lietuvos biologijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Indukuoto atitikmens modelis“
Lietuvos biologijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Ląstelės teorija“
Lietuvos biologijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Takiosios mozaikos modelis“
Lietuvos chemijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (10 (II gimnazijos) klasė), naujoms BP temoms mokyti
Lietuvos chemijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (9 (I gimnazijos) klasė), naujoms BP temoms mokyti
Lietuvos chemijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti
Lietuvos chemijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (IV gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti
Lietuvos fizikos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (7 klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Doplerio reiškinys“
Lietuvos fizikos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (7 klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Optiniai prietaisai“
Lietuvos fizikos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (8 klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „CERN“
Lietuvos fizikos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (8 klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Egzoplanetos“
Lietuvos fizikos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (8 klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Radiacija“
Lietuvos fizikos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (9 (I gimnazijos) klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Šilumos siurbliai“
Lietuvos fizikos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Energijos šaltiniai“
Lietuvos fizikos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Matavimai ir skaičiavimai fizikoje“
Lietuvos fizikos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Paklaidos“
Lietuvos fizikos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Sankey diagramos“
Lietuvos geografijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (7 klasė), naujoms BP temoms mokyti
Lietuvos geografijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (9 (I gimnazijos) klasė), naujoms BP temoms mokyti
Lietuvos geografijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti
Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Europos integracija ir dekolonizacija“
Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Ikimodernių laikų valstybė“
Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Ilgojo XIX a. valstybingumo virsmas“
Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Istorijos politika ir atminties karai“
Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Istorijos samprata ir raida nuo Antikos iki XIX a.“
Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Istoriko laboratorija: istorijos šaltinių įvairovė ir istorinis tyrimas“
Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Istorinio tyrimo ir pasakojimo žanrai bei formos“
Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Senovės pasaulio valstybingumo idėjos ir formos“
Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „Valstybės santykis su visuomene ir individu XX a.“
Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos metodinė medžiaga (III gimnazijos klasė), naujoms BP temoms mokyti. Tema „XIII–XVI a. Lietuvos Didžioji Kunigaikštystė“
Mąstymo gebėjimų vertinimo programa
Matematikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos pereinamajam laikotarpiui
Matematikos išplėstinio kurso moduliai. IKT panaudojimo matematikos uždaviniams spręsti metodikos pavyzdžiai
Medijų ir informacinio raštingumo integravimo matematikos pamokose pavyzdžiai
Medijų meno bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Menų istorijos vidurinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Menų pažinimas. Metodinės rekomendacijos
Metodinė medžiaga „Matematikos probleminiai uždaviniai“
Metodinė medžiaga integraliam gamtamoksliniam ugdymui 5–8 klasėse
Metodinė medžiaga lietuvių kalbos ir literatūros mokytojams. Pateiktys „Nuo Antigonės iki Barboros Radvilaitės“
Metodinė medžiaga pagrindinio ugdymo tautinių mažumų gimtųjų kalbų programai įgyvendinti (8 klasė)
Metodinė medžiaga pagrindinio ugdymo tautinių mažumų gimtųjų kalbų programai įgyvendinti (9-10 klasė)
Metodinė pagalba ekonomikos ir verslumo mokytojams kalbant apie socialinį verslą
Metodinė priemonė „Apmąstyk ir veik. Refleksijos metodai ir rekomendacijos“
Metodinė priemonė „Formuojamasis vertinimas – individualiai pažangai skatinti“
Metodinė priemonė „Kodėl verta skaityti vaikams ankstyvajame amžiuje?“
Metodinė priemonė padėsianti gerinti skaitymo gebėjimus
Metodinė priemonė tautinių mažumų mokyklų pradinių klasių mokytojams „Lietuvių kalbos mokymas pradinėse klasėse“
Metodinės rekomendacijos dėl lietuvių kalbos mokymo(si) organizavimo modelių tautinių mažumų mokyklose
Metodinis darbas „Kūrinio idėja ir vizualinė raiška fotografijoje“
Metodinis leidinys gamtos mokslų ir fizinio ugdymo mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Metodinis leidinys kalbų (gimtųjų ir užsienio) mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Metodinis leidinys meninio (dailė, muzika, šokis ir teatras) ir technologijų ugdymo mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Metodinis leidinys pradinio ugdymo mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Metodinis leidinys socialinių mokslų ir dorinio ugdymo mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Metodinis leidinys tiksliųjų mokslų ir informacinių technologijų mokytojų dalykinėms kompetencijoms tobulinti
Metodų rinkinys „Pažink Europą“
Mokinių atliktų fizikos tiriamųjų darbų pavyzdžiai
Mokyklinių biologijos eksperimentų praktika. Mokinio knyga
Mokyklinių fizikos eksperimentų praktika. Mokinio knyga
Mokomoji medžiaga „Pamokos Valstybės pažinimo centre“
Mokomosios medžiagos paketas pilietinio pasipriešinimo ir visuomenės atsparumo informacinėms grėsmėms
Nacionalinio saugumo ir krašto gynybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo dailės bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo ekonomikos ir verslumo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo geografijos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo informatikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo judėjų tikybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo lenkų tautinės mažumos gimtosios kalbos ir literatūros bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo matematikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo muzikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo rusų tautinės mažumos gimtosios kalbos ir literatūros bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo šokio bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo teatro bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pagrindinio ugdymo technologijų bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Patarimai gamtos mokslų mokytojams (JAV patirtis)
Patarimai mokytojui kaip formuluoti pamatuojamą uždavinį
Patarimai mokytojui, skirti mokant lietuvių kalbos 1–2 klasėse
Patarimai mokytojui. Antroji kalba ankstyvajame amžiuje
Patarimai priešmokyklinio ugdymo pedagogams „Nuostabusis ženklų ir prasmių pasaulis“
Patirčių erdvės. Rekomendacijos priešmokyklinio ugdymo pedagogui
Personalizavimo, diferencijavimo ir individualizavimo lyginamoji lentelė (2018)
Pilietiškumo pagrindų bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pradinio ir pagrindinio ugdymo etikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pradinio ir pagrindinio ugdymo evangelikų liuteronų tikybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pradinio ir pagrindinio ugdymo evangelikų reformatų tikybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pradinio ir pagrindinio ugdymo karaimų tikybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pradinio ir pagrindinio ugdymo katalikų tikybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pradinio ir pagrindinio ugdymo lietuvių gestų kalbos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pradinio ir pagrindinio ugdymo musulmonų-sunitų tikybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pradinio ir pagrindinio ugdymo ortodoksų (stačiatikių) tikybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pradinio ugdymo bendrųjų programų įgyvendinimo rekomendacijos
Pradinio ugdymo lenkų tautinės mažumos gimtosios kalbos ir literatūros bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Pradinio ugdymo rusų tautinės mažumos gimtosios kalbos ir literatūros bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Priešmokyklinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Psichologijos vidurinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Rekomendacijos „Kaip naudotis atnaujinta skaitmenine mokymo priemone „Technologijos 5–10 klasėms“
Rekomendacijos dėl nuotolinio ugdymo proceso organizavimo ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme
Skaidrės apie antimateriją, antidaleles
Skaidrės apie atomo sandarą ir elementariųjų dalelių tyrimą
Skaidrės apie dalelių fizikos praktinį taikymą
Skaidrės apie LHC detektorius
Skaitmeninės laboratorijos „NOVA5000“ naudojimo metodika
Sveikatos ugdymas mokantis fizikos
Teatro vidurinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Teisės vidurinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Tiriamojo darbo „DNR išskyrimas iš vaisių“ darbo lapas
Užsienio kalbų (pirmosios ir antrosios) pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrųjų programų įgyvendinimo rekomendacijos
Užsienio kalbų (pirmosios ir antrosios) vidurinio ugdymo bendrųjų programų įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo baltarusių tautinės mažumos gimtosios kalbos ir literatūros bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo dailės bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo ekonomikos ir verslumo bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo etikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo etninės kultūros bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo evangelikų liuteronų tikybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo evangelikų reformatų tikybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo geografijos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo geografinių informacinių sistemų bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo informatikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo inžinerinių technologijų bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo judėjų tikybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo karaimų tikybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo katalikų tikybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo lenkų tautinės mažumos gimtosios kalbos ir literatūros bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo lietuvių gestų kalbos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo matematikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo musulmonų-sunitų tikybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo muzikos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo ortodoksų (stačiatikių) tikybos bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo rusų tautinės mažumos gimtosios kalbos ir literatūros bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo šokio bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Vidurinio ugdymo taikomųjų technologijų bendrosios programos įgyvendinimo rekomendacijos
Žinių apie pasaulio paveldo vietoves patikrinimo testas